پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۴۸۴
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۳
یک وب سایت الجزایری فاش کرد که سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان، برای هدایت تیم ملی الجزایر با سران فوتبال این کشور به توافق دست یافته بود.

شعار سال: وب سایت فرانسوی زبان competition.dz در گزارشی فاش کرد که محمد رائورائوا رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر آوریل سال 2016 با کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران برای هدایت تیم ملی این کشور آفریقایی به توافق کامل دست یافته بود اما کی روش نتوانست با مسئولان فوتبال ایران بر سر فسخ قراردادش به توافق برسد.

این سایت فرانسوی زبان درگزارشی تحت عنوان " کی روش، سرمربی ای که برنامه های رائورائوا را بر هم زد"، به تحلیل وضعیت فعلی تیم ملی و انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال این کشور پرداخت.

در این گزارش آمده است گفته می شود محمد رائورائوا قصد انتخاب سر مربی آینده سبزها را ندارد زیرا فکر می کند رئيس آینده فدراسیون فوتبال الجزایر زمان کافی برای استخدام مربی جدید تیم ملی را دارد.

این گزارش سپس در ادامه دست به افشاگری می زند و می نویسد:

پس از جدایی کریستین گورکوف (سرمربی سابق الجزایر) محمد رائورائوا با یک مربی به توافق رسیده بود. این مربی کارلوس کیروش پرتغالی است ، که به تازگی(ژانویه گذشته 7) از سمت سرمربیگیری ایران استعفا کرد.

لازم است بدانید که در ماه آوریل سال 2016، رائورائوا درباره همه چیز با کسی که قبل از انتخاب ایران، درمنچستر یونایتد دستیار فرگوسن بود، سابقه مربیگری رئال مادرید را داشت و بین سال های 2008 و 2010 مربی پرتغال بود، به توافق دست یافته بود. اما در آن زمان وقتی کی روش به مقامات فدراسیون ایران اعلام کرد که می خواهد قرارداد خود را فسخ کند، ایران خواستاریک میلیون دلار غرامت پیش بینی شده در بندهای قراردادش شد.

در نتیجه، کیروش مجبور شد پیشنهاد رائورائورا را رد کند آن هم هنگامی که هر دو بر سر همه چیز توافق کرده بودند و فقط امضای قرارداد مانده بود.

این وضعیت باعث شد فدراسیون فوتبال الجزایرتقریبا یک ماه را برای انتخاب مربی جدید تیم ملی از دست بدهد.

گفتنی است ،انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال الجزایر ماه آوریل برگزار خواهد شد و رائورائوا تصمیم دارد هفته آینده ،11 فوریه، نامزدی خود را برای شرکت در این انتخابات اعلام کند، اما ممکن است ناکامی او در استخدام کی روش به قیمت از دست دادن صندلی ریاست فوتبال الجزایر باشد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1395، کد مطلب: ۵۹۶۴۰۰۳:www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین