پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۷۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
نماینده پیشین مجلس ضمن انتقاد از خواسته کی‌روش، ایجاد یک نظام تشویقی شفاف برای نخبگان کشور را امری ضروری دانست.

شعار سال: چندی پیش مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای خطاب به سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نوشت و آن خواهان اعطای معافیت خدمت وظیفه سربازی به برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان شد.

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به این نامه، در صحفه اینستاگرامی خود نوشت معافیت از خدمت سربازی فقط برای ورزشکارانی است که قهرمان جهان می‌شوند و تقاضای وزیر ورزش برای معافیت هفت فوتبالیست کشور کاری غیرقانونی و غیرقابل اجراست.

علیرضا زاکانی نماینده اصولگرا در مجلس پیشین در حساب نوییتری خود با انتقاد از تقاضای مربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای اخذ معافیت هفت تن از بازیکنان تیم ملی، به نبود نظام تشویقی مدون برای نخبگان علمی و قهرمانان ورزشی اشاره کرد.

زاکانی در توییتر نوشت:

"با تقدیر از زحمات آقای #کی_روش، رفتارهای غلط ایشان برای تعیین شرط نرفتن سربازی فوتبالیست ها بسیار غلط بود اما به نظر ایجاد یک نظام تشویقی شفاف و اعلام آن برای نخبگان کشور از جمله نخبگان علمی، ورزشی و ... عین عدالته و مایه تشویق و دل گرمی آن ها."

تقاضای نماینده اصولگرا برای تدوین نظام تشویقی شفاف برای نخبگان علمی و ورزشی +تصویر

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 28 تیر 97، کد مطلب: 6603300، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
تموم صحبت ما هم همینه دیگه! این تبعیض قائل شدن میون دو قشری که هردو جوان هستن خیلی ناشایسته ست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
شما یاد بگیرید جای نخبگان و تحصیل کردگان بالای برج مراقبت در دوره سربازی نیست باقی طرح های تشویقی پیش کش
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین