پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۷۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶
سرمربی تیم ملی فوتبال برنامه خود برای حضور ایران در جام ملت‌های آسیا را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

شعارسال: جام ملت‌های آسیا دی ماه سال 1397 برگزار می‌شود  و 24 تیم برای قهرمانی در این رقابت‌ها تلاش می‌کنند. جام ملت‌های آسیا – 2019 به میزبانی امارات برگزار می‌شود و تیم ملی ایران هم بلافاصله بعد از جام جهانی مهیای حضور در این مسابقات خواهد شد.

با توجه به نزدیکی این رقابت‌ها و برنامه ریزی سازمان لیگ برای فصل آینده، در روزهای گذشته جلسه‌ای میان کی‌روش، تاج و مسئولان سازمان لیگ برگزار شد و سرمربی تیم ملی برنامه خود را برای فصل لیگ هجدهم ارائه کرد تا تیم ملی بتواند در مدت زمان بیشتری علاوه بر روزهای فیفا دی آماده جام ملت‌های آسیا شود.

کی‌روش چندی پیش به جام ملت‌های آسیا هم اشاره کرده و گفته بود ایران باید به بهترین نحو برای این رقابت‌ها آماده شود چرا که هدف تیم ملی قهرمانی در این مسابقات است. در دوره گذشته این مسابقات ایران برای قهرمانی آماده شده بود اما اتفاقات دیدار ایران و عراق در مرحله یک چهارم نهایی، مانع از قهرمانی ایران شد.

در این دوره به دلیل حضور سه ساله ایران در صدر رنکینگ آسیا و پیشتازی تیم ملی در صعود به جام جهانی، ایران بخت نخست قهرمانی جام ملت‌ها است و با حضور کی روش احتمال وقوع این اتفاق قوت پیدا می‌کند.

ارائه برنامه تیم ملی برای آماده‌سازی در راه جام ملت‌ها، نگرانی هواداران از بابت ماندن کی روش در ایران را هم حل می‌کند و او بدون شک به توافق با فدراسیون فوتبال رسیده؛ چرا که علاوه بر برنامه ریزی برای تیم ملی بزرگسالان، درباره تیم ملی امید هم برنامه ریزی کرده است.

احتمال غیبت کی روش در قرعه کشی جام ملت‌ها

قرعه‌کشی این مسابقات 16 اردیبهشت در دوبی برگزار می‌شود و تیم ملی ایران در سید نخست این مسابقات با تیم‌های استرالیا، ژاپن، کره‌جنوبی، عربستان و امارات قرار دارد و بدون شک در دور گروهی با این تیم‌ها رو‌به رو نخواهد شد.

یک روز پیش از مراسم قرعه‌کشی، اردوی تیم ملی در تهران شروع می‌شود و احتمال غیبت کی روش به خاطر این موضوع وجود دارد؛ مگر اینکه سرمربی پرتغالی ایران در سفری کوتاه به دوبی، در مراسم حاضر شود.

با توجه به سید بندی این رقابت‌ها، سخت‌ترین قرعه برای ایران می‌تواند همگروهی با ازبکستان، چین و بحرین باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری جماران ، تاریخ انتشار: 20فروردین 1397، کدخبر:   896557،www.jamaran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
وقتی یک نفر توی ایران داره خوب کار میکنه لطفا پشیمونش نکنید
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین