پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
سایت فورفورتو با انتشار خبری مدعی شد سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی مالزی است.

شعار سال: پس از استعفای روز چهارشنبه نلو وینگادا از سرمربیگری تیم ملی مالزی ، فدراسیون فوتبال مالزی (FAM) در جستجوی مربی جدیدی برای تیم ملی این کشور است و بحث بر سر اینکه چه کسی باید هدایت این تیم را در دست بگیرد ، آغاز شده است.

سایت فور فور تو نامزدهای احتمالی را بررسی کرده و مدعی شده است کارلوس کی روش نیز یکی از این گزینه ها است.

این سایت می نویسد، انتصاب وینگادا جواب نداد اما رئیس سابق او (کی روش) چطور؟

کی روش زمانی که با تیم ملی جوانان پرتغال در سال های 1989 و 1991،دو دوره پیاپی به قهرمانی زیر 20 جام جهانی دست یافت وینگادا را به عنوان دستیار در کنار خود داشت. همچنین مربی سابق مالزی مدت کوتاهی هم دستیار کی روش در ایران بود.

توکانو اسماعیل رئیس فدراسیون فوتبال مالزی ممکن است منابع مالی برای وسوسه این مربی پرتغالی داشته باشد.

کی روش از سال 2011 با ایران بوده است و آن ها را به تیمی که سخت شکست می خورد،تبدیل کرده است. تیم ملی بالاترین رتبه آسیایی در رنکینگ جهانی را دارد و در 10 مسابقه دور انتخابی جام جهانی 2018 تنها دو گل دریافت کرد.

پیوستن کی روش به مالزی بعید به نظر می رسد است، رابطه او با فدراسیون فوتبال ایران، تیره شده است، پس از قرعه کشی جام جهانی 2018 به فدراسیون فوتبال ایران اولتیماتوم داد و گفت اگر نمی توانند از او برای جام جهانی 2018 حمایت بیشتری بکنند، می توانند اخراجش کنند.

FAM می تواند برای برقراری ارتباط با کمک مربی سابق منچستر یونایتد وسوسه و شاید تا انتهای جام جهانی سرمربی جدیدی را به عنوان سرمربی موقت منصوب کند، چرا که مالزی بجز یک مسابقه در دور مقدماتی جام ملت های آسیا مقابل لبنان در ماه مارس، دیگر تا پایان جام جهانی مسابقه مهمی ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری خبر فوری، تاریخ انتشار 16 آذر 96، کد مطلب: 218436، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین