پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۶۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در راه صعود ایران به جام جهانی 2018 روسیه، نقش مهمی را ایفا کرد و توانست کمک حال کی روش شود.

شعار سال: سال 2016 و 2017 برای فدراسیون فوتبال ایران توام با موفقیت های متعددی در رده های مختلف فوتبال ملی بود.

در آخرین رویداد ورزشی، تیم ملی نوجوانان ایران توانست در جام جهانی زیر 17 سال تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران را به دست بیاورد.

هدایت ملی پوشان ایران در این مسابقات را عباس چمنیان، مربی باتجربه مشهدی برعهده داشت. او پیش از حضور در راس کادرفنی تیم ملی نوجوانان، سرمربی تیم هایی مانند شهرداری یاسوج، پیام مشهد و مربی تیم ملی نوجوانان بوده است.

نکته جالب درباره عباس چمنیان این است که او استاد دانشگاه است و مدرک پرولایسنس مربیگری فوتبال از فیفا را دارد که از این حیث جزء باسوادترین مربیان ایرانی محسوب می شود.

موفقیت نوجواناندر جام جهانی، تعریف و تمجید کارلوس کی روش را هم در پی داشت و او به طور ویژهاز عباس چمنیان تقدیر کرد که با توانای هایی او ایرانتوانست با ثبت عملکردی خوب در جام جهانی 2017 موجب افتخارو بر سر زبان افتادن نام فوتبال پایه ایران در عرصه جهانی شود.

** آنالیزور مخفی کی روش در راه جام جهانی کیست؟

چمنیان اما پیش از این سابقه مربیگری در تیم ملی نوجوانان را داشته و کارهای مربوط به آنالیز رقبا را بر عهده داشت و با همین سابقه توانست نظر کی روش را هم جلب کند. لذا بعد از جلسات مشترکی که میان آنها درباره روند تیم ملی نوجوانان برگزار شد، مرد پرتغالی از چمنیان درخواست کرده که بازی رقبای ایران در انتخابی جام جهانی 2018 را هم بررسی کند.

** نخستین ماموریت کی روش برای چمنیان؟

اولین ماموریت مخفی او مربوط به بازی چین و قطر در هفته پنجم رقابت های انتخابی جام جهانی بود که چمنیان برای تماشای این بازی به پکنرفت.

در هفته ششم این مسابقات ایران در دوحه مهمان قطر بود که این بازی را با یک گل برد.چمنیان همزمان با این بازی، به چین رفت و برای مرتبه دوم بازی چین مقابل کره جنوبی را آنالیز کرد که هفته بعد شاگردان کی روش در تهران توانستند چین را با دو گل شکست دهند.

چمنیان با کنار رفتن دستیاران ایرانی کی روش بیش از پیش به او کمک کرده و اکثر رقبای تیم ملی را قبل از بازی با ایران آنالیز کرده و اطلاعات فنی کافی این تیم ها را در اختیار کی روش قرار داده است.

دانش فنی سرمربی تیم ملی نوجوانان در بحث آنالیز و عضو نبودن او در کادر فنی و همچنین ناشناخته بودنش دلیلی بود که کی روش او را برای بررسی بازی رقبای تیم ملی به خارج از کشور می فرستاد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری جماران ، تاریخ انتشار 13 آبان 96، کدمطلب:768721، www.jamaran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
چکامه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
0
دیدیم که برنامه ریزی و کار بلند مدت بالاخره جواب میده.حالا تو هر زمینه ای که میخواد باشه.الف م
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین