پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۳۹۳
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه و خانگی برابر تیم آفریقایی توگو به برتری رسید.

شعارسال: ملی پوشان کشورمان در نخستین بازی تدارکاتی پیش از حضور در جام جهانی روسیه عصر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف توگو رفتند.

کارلوس کی روش برای رویارویی با تیم نه چندان قدرتمند آفریقایی ترکیبی کاملا متفاوت و جدید را انتخاب کرد و به نفرات ذخیره ایران میدان داد.

حامد لک، حسین کنعانی زادگان، روزبه چشمی، احسان حاج صفی، ووریا غفوری، احمد عبدالله زاده، سعید عزت الهی، مهدی ترابی، سامان قدوس، کاوه رضایی و کریم انصاری فرد ترکیب اولیه تیم ایران را تشکیل می دادند که مهم ترین نکته آن رونمایی از سامان قدوس و انجام اولین بازی این بازیکن دو تابعیتی بود.

توگو بدون کاپیتان سرشناس خود(آدبایور) در حالی به به تهران آمد که در مسابقات اخیر خود نتایج بسیار ضعیفی گرفته و در آخرین رنکینگ فیفا نیز بیش از 20 پله سقوط داشته است و قابل پیش بینی بود که حریف چندان سختی برای شاگردان کی روش نباشد.

ایران اگرچه در نیمه نخست بیشتر از حریف صاحب توپ و میدان بود اما ناهماهنگی بین نفرات اصلی باعث شد بارها بازیکنان با پاس های اشتباه موقعیت ها را از دست بدهند. میهمان نیز روی چند صحنه خطرناک ظاهر شد اما در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

با شروع نیمه دوم امید ابراهیمی و سعید آقایی جای عزت الهی و حاج صفی را گرفتند. تیم ملی نیز بازی بهتری را انجام داد و خیلی زود هم قفل دروازه حریف را باز کرد. ضربه قدوس توسط گلر حریف مهار شد اما در ریباند کریم انصاری فرد دروازه را در دقیقه 51 گشود تا اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی شاهد گل نخست بازی باشند.

8 دقیقه بعد امید ابراهیمی تازه وارد از سمت راست توپ خوبی را در داخل شش قدم توگو ارسال کرد تا انصاری فرد برای زدن گل دوم و دبل کردن در این بازی کار سختی نداشته باشد.

کی روش در ادامه قوچان نژاد را جانشین قدوس کرد و کمی بعد هم جلال حسینی و وحید امیری جای کنعانی زادگان و عبدالله زاده را گرفتند و حضور ایمانی به جای ترابی نیز آخرین تغییر ایران در این بازی بود.

ملی پوشان ایران در ادامه نیز مالک توپ و میدان بودند و در نهایت با دو گل توگو را شکست دادند تا به روند شکست ناپذیری خود در مسابقات اخیر ادامه دهند و البته توگو نیز صاحب یک شکست دیگر شد.

شاگردان کی روش 5 روز دیگر در کازان به مصاف روسیه، میزبان جام جهانی خواهند رفت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی-خبری نامه، تاریخ انتشار: 14 مهر 1396، کدخبر: 433136 ، www.namehnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین