پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۵۰۰
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
دی‌ماه امسال تولید انواع کامیون در خودروسازان داخلی به‌طور میانگین 2/ 115 درصد افزایش یافت.

شعار سال: در این مدت تولید انواع کامیون در ایران خودرو دیزل با رشد 6/ 609 درصدی همراه بوده و از ۵۲ دستگاه در دی‌ماه سال گذشته به ۳۶۹ دستگاه رسید. تولید انواع کامیون در سروش دیزل مپنا نیز صعودی بوده و به ۱۳۲ دستگاه افزایش یافت. تولید این محصولات در زامیاد نیز افزایش یافته و به ۱۴ دستگاه رسید.

در این مدت تولید انواع کامیون در سایپا دیزل نیز مانند ایران خودرو دیزل صعودی بوده و با رشد 6/ 58 درصدی از ۱۴۵ دستگاه در دی‌ماه سال گذشته به ۲۳۰ دستگاه افزایش یافت. تولید انواع کامیون در کاریزان خودرو نیز افزایش یافته و از صفر دستگاه در دی‌ماه ۱۳۹۴ به ۸۳ دستگاه افزایش یافت.

دی‌ماه امسال تولید این محصولات در گروه بهمن هم با رشد 1/ 27 درصدی همراه بوده و از ۴۵۸ دستگاه در دی‌ماه سال گذشته به ۵۸۲ دستگاه رسید. همچنین تولید انواع کامیون در تیراژه دیزل نیز ۵۰ درصد رشد داشته و از 6 دستگاه در دی‌ماه ۱۳۹۴ به ۹ دستگاه افزایش یافت. تولید این محصولات در ماموت نیز با افزایش 6/ 121 درصدی همراه بوده و از ۵۱ دستگاه در دی‌ماه سال گذشته به ۱۱۳ دستگاه رسید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 16 بهمن 1395، کد مطلب:1089777 : www.donya-e-eqtesad.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین