پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۷۱۰
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
سرپرست هیات هاکی ایلام گفت: دور برگشت مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان روز دوشنبه 25 بهمن با حضور تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی در سالن شهدای قلاویزان ایلام برگزار می شود.
شعارسال: شهناز قبادی اظهار کرد: تیم هاکی بانوان ایلام در دور رفت که در گرکان برگزار شد با غلبه بر تیم های همدان ب، خراسان رضوی و گلستان صدرنشین گروه ب این مسابقات شد.

وی افزود: مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه های کشور با شرکت هشت تیم در 2 گروه چهار تیمی برگزار می شود و از هر گروه پس از رقابت های رفت و برگشت 2 تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند و از میان تیم های راه یافته به این مرحله در نهایت 2 تیم از هر گروه به مرحله فینال راه پیدا کرده و برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

قبادی به پایان دور برگشت لیگ برتر هاکی بانوان در گروه آ اشاره کرد و گفت: تیم های گیلان و همدان الف از گروه آ به مرحله نیمه نهایی هشتمین دوره لیگ برتر هاکی بانوان صعود کردند و منتظر دو تیم صعود کننده گروه ب هستند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی مناسبی برای حضور پر قدرت در این مرحله از مسابقات به میزبانی ایلام صورت گرفته است، گفت: همه امکانات و شرایط برای آمادگی تیم هاکی بانوان با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان فراهم شده و تیم در شرایط مناسبی قرار دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به برگزاری دور برگشت این مسابقات برنامه ریزی مناسبی برای حضور پر قدرت در این مرحله صورت گرفته و امیدواریم مشکلات مالی این هیات نیز در آینده ای نزدیک برطرف شود.

قبادی با اشاره به برنامه استعداد یابی ورزش هاکی در استان ایلام گفت: برنامه استعداد یابی ورزشی رشته هاکی بانوان و آقایان در مدارس ابتدایی و راهنمایی برگزاری شد و استعدادهای شایسته ای نیز شناسایی شدند و یکی از این استعدادهای 18 ساله اکنون در تیم بانوان ایلام حضور دارد.

سرپرست هیات هاکی ایلام افزود: ارگان ها و شرکت های معتبر استان ایلام برخلاف سایر استان ها از بخش ورزش حمایت نکرده و در این حوزه سرمایه گذاری نمی کنند و با وجود تلاش در این زمینه تا کنون موفق به جذب حامی مالی نشده ایم.

وی اضافه کرد: ورزش هاکی ایلام در بخش های بانوان و آقایان بیشترین ورزشکار را در تیم های ملی دارند و کسب مقام های دوم و سوم مسابقات المپیاد ایرانیان، مقام اول تا سوم مسابقات کشوری و مقام دوم لیگ برتر از جمله افتخارات تیم هیات هاکی بانوان است.

به گزارش ایرنا، مسابقات دور برگشت لیگ برتر هاکی بانوان کشور به میزبانی ایلام با تیم های خراسان رضوی، گلستان و همدان ب از 25 تا 28 بهمن ماه در سالن ورزشی شهدای قلاویزان برگزار می شود.

50 ورزشکار در رشته ورزشی هاکی بانوان ایلام به عنوان یکی از مقام آورترین رشته های ورزشی این استان فعالیت می کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1395، کدخبر: 82426076 (5831777)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین