پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۴۰۸۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
سرپرست هیات اسکیت استان تهران گفت: ورزش اسکیت شامل شش رشته است.رشته های اگرسیو، هاکی، سرعت، رول بار، نمایشی و فری استایل. این رشته ها تک تک شناخته شده هستند و در ورزش ما مقام آور هستند.

شعار سال:

پیمان پژوهنده سرپرست هیات اسکیت استان تهران در خصوص اولین همایش اسکیت بازان تهران گفت: هدف از مراسم گردهمایی اسکیت بازان تهران در ابتدا معرفی این رشته ورزشی با مردم و طرفداران آن بوده است. با توجه به مراکز تفریحی که در استان تهران داریم توچال یکی از مراکز مثال زدنی است که به عنوان قطب ورزشی شناخته شده است. روز جمعه ما این مراسم را برگزار کردیم زیرا این روز جمعیت زیادی به این محل می آید و از طرفی به اهدافی که ما دنبال می کردیم نزدیک تر است.

پژوهنده اظهار داشت: ورزش اسکیت شامل شش رشته اصلی است.رشته های اگرسیو، هاکی، سرعت، رول بار، نمایشی و فری استایل. این رشته ها تک تک شناخته شده هستند و در ورزش ما مقام آورند و به طور مثال اسکیت هاکی در مسابقات آسیایی در تیم بانوان و آقایان سوم آسیا را کسب کردند. تیم سرعت و فری استایلمان نیز در این مسابقات که در کشور چین برگزار شد مقام هایی را به دست آوردند.

وی افزود: حضور خانم دکتر محمدیان رئیس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی با رویکرد علمی و تخصصی که ایشان دارند پیشرفت ما در این رشته به خوبی رقم می خورد. اداره کل استان تهران قبلا که جناب آقای گرشاسبی بودند و حالا که آقای گل محمدی هستند هماهنگی های خوبی را با هیئت های ورزشی انجام داده اند و در به خصوص در این رشته روح تازه ای دمیده شده است و خوشبختانه حاصل آن در این گردهمایی و انرژی و استقبال مردم مشخص است.

سرپرست اسکیت استان تهران عنوان کرد: هدف ما این است که تعداد ورزش ها را در این رشته افزایش دهیم و با فرهنگ ترویج جلو برویم. با توجه به اینکه ورزش اسکیت چهار بُعد ورزش یعنی ابعاد حرفه ای، قهرمانی، آموزشی و همگانی را دارد ما در ابتدا باید بعد همگانی و اموزشی کار کنیم که این کار به کمک کمیته های استعداد یابی در فدراسیون و اداره کل و هیئت های استانی انجام می شود.

پژوهنده در خصوص هزینه این رشته ورزشی و دسترسی مردم به آن گفت: عده ای به اشتباه فکر می کنند برای این ورزش هزینه بالایی را باید صرف کرد در حالی که چنین نیست. حتی شهرداری خیلی کمک کرده و بالغ بر 200 پیست اسکیت را در سطح شهر احداث کرده است. شهرداری با همت اداره کل و فدارسیون در اکثر نقاط تهران پیست های اسکیتی را احداث کرده اند تا این ورزش در دسترس مردم باشد. وسایل اسکیت نیز به نسبت هزینه هایش بالا است اما در مقابل هزینه رشته های ورزش دیگر اختلاف آنچنانی ندارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما سعی کردیم بیشترین ملی پوش را در رشته های ورزشی داشته باشیم. از تیم 82 نفری که اعزام شد به کشور چین حدود 50 نفر از استان تهران بودند و این مهم محقق نمی شد مگر با تلاش و برنامه ریزی و کار بلند مدت. اگر فدراسیون در هر رشته ای پشتیبان ورزش نباشد موفقیت هم به وجود نمی آید.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی تهران پرس، تاریخ انتشار 21 آذر ۱۳۹۵، کد مطلب: 138684: www.tehranpress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
بیان از بسکتبال هم حمایت کنند خو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین