پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۴۶
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
پارک بانوان شهر مُهر با حضور جمعی از مسئولین شهرستان ، در مساحت ۵هزار متر مربع و اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد. سیده زهرا موسوی نائب رییس محترم شورای اسلامی شهرمهر در این خصوص گفت: مدتهاست بانوان مُهری از من به عنوان عضو شورا درخواست…

شعارسال: سیده زهرا موسوی نائب رییس محترم شورای اسلامی شهرمهر در این خصوص گفت: مدتهاست بانوان مُهری از من به عنوان عضو شورا درخواست ایجاد مکانی جهت تفریح و ورزش مختص بانوان داشتند به همین منظور با همکاری سایر اعضای شورا و شهردار مکانی جهت این امر در نظر شد.

وی افزود: پس از پی گیری های فراوان و مکاتبات صورت گرفته با شهرداری محترم مهر بالاخره اوایل خردادماه سال جاری با همت سرپرست محترم وقت شهرداری جناب آقای فرزانه زمینی جهت این امر اختصاص پیدا کرد که به دلیل نزدیکی واحدهای مسکونی همجوار زمین مورد نظر مناسب این امر نبود و لذا مجددا پس از تلاش های فراوان و ورود شهردارجدید جناب آقای علامه و نیز راهنمایی های آقای فرزانه زمینی دیگر در قسمتی از پارک شهر به میزان حدود ۵ هزارمترمربع جهت این امر در نظر گرفته شد که به حول و قوه الهی به مناسبت دهه مبارکه فجر با حضور فرماندار شهرستان، شهردار، اعضای شورای اسلامی ،جمعی از بزرگان شهر، کمیته بانوان شورای اسلامی و مسئولین ادارات و نهادهای مختلف شهرستان کلنگ زنی شد.

سیده زهراموسوی با اشاره به جایگاه زن در دولت تدبیر و امید گفت: ۵۰درصد جمعیت جهان را زنان تشکیل می دهند اما در همه جوامع و کشورها ، زنان هنوز جایگاه واقعی خود را به دست نیاورده اند. خوشبختانه در جمهوری اسلامی نگاه بهتری به نقش زن در اجتماع می شود و در دولت تدبیر و امید جایگاه زنان در همه عرصه ها مورد توجه است و حتی چند روز قبل یک بانو به عنوان مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران که احتیاج به تجربه مدیریت کلان صنعتی دارد ، منصوب شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مُهر با بیان اینکه نقش زنان در برخی عرصه ها از جمله خانواده فراتر از مردان است ، ابراز داشت: بانوان نقشی اساسی و تأثیرگذار در همه عرصه ها دارند و اگر به بحث ورزش و نشاط که پایه سلامت آنهاست توجه نشود، باید هزینه‌های بیشتری برای آنها بپردازیم.

اولین بانوی عضو شورا در تاریخ شهرستان های مُهر و لامرد با اشاره به تاثیر پارک سلامت وپارک بانوان عنوان کرد: احداث پارک بانوان از جمله اقدامات مهم در زمینه رفاهی و ورزش ویژه بانوان و خانواده هاست. ایجاد فضایی امن ، سالم ،مفرح، زیبا و راحت برای تفریح، تقویت جسم، و تحرک بیشتر بانوان، تفریح در فضایی به دورازاسترس‌های محیطی ، تقویت روحیه شادی و نشاط همراه با آرامش خاطر، حفظ تعادل جامعه از نظر امنیت و آرامش و کمک به حفظ و تحکیم بنیاد خانواده از اهداف احداث این پارک است که امید داریم با همت و کمک بزرگان شهرستان، فرماندار دلسوز و مسئولین پالایشگاه پارسیان که همه اقشار بخصوص بانوان شهرستان امید به توجه ایشان دارند و همچنین مسئولین استانی که در این زمینه قول مساعد داده اند هر چه زودتر این پارک احداث و به بهربرداری برسد.

سیده زهرا موسوی در پایان ابراز داشت: از تلاش وهمراهی تمامی همکارانم در شورای اسلامی شهر، شهردارمحترم و تمامی پرسنل شهرداری ، همچنین کمیته بانوان شورای اسلامی که در امورات مختلف مخصوصاً در امور بانوان همگام و همراه هستند تشکر وقدردانی میکنم.

لازم به ذکر است پارک بانوان با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۵۰۰۰مترمربع احداث خواهد شد. برای این پارک زمین والیبال ، میزهای تنیس ، مسیر دوچرخه سواری ، اسکیت و در نظر گرفته شده است.




با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی مهرستان، تاریخ انتشار: 23بهمن1394، کدخبر: 7367: www.mohrestan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین