پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۴۰۶
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
استاندار البرز از شهرداری‌های استان خواست در سازه‌های شهری مسیر دوچرخه‌سواری طراحی کنند.

شعار سال: سید حمید طهائی صبح سه‌شنبه در مراسم روز بدون خودرو به همراه جمعی از ورزشکاران و قهرمانان البرزی و باهدف ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه برای حفاظت از محیط‌زیست و کاهش آلودگی، مسیر بلوار ماهان در جهان شهر را طی کرد.

وی در پایان این مراسم در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: این شیوه در پایتخت و برخی دیگر از کلان‌شهرها اجرا می‌شود ضروری به نظر می‌رسد که شهرداری‌های استان در مناطق مختلف شهری فضایی را پیش‌بینی کنند تا شهرداران در فضایی مناسب با استفاده از دوچرخه تردد کنند.

طهائی با تأکید بر اینکه باید مردم را تشویق کرد که از دوچرخه استفاده کنند، گفت: باید زیرساخت‌های این هم در شهرهای استان فراهم شود.

استاندار البرز با تأکید بر لزوم پیش‌بینی مسیر امن برای دوچرخه‌سواران، گفت: همان‌طور که برای پیاده‌روها مسیری مناسب وجود دارد، در طراحی سازه‌های شهری نیز برای دوچرخه‌سواران فضای مناسب تردد پیش‌بینی شود.

طهائی با اشاره به نقش استفاده از دوچرخه در کاهش آلودگی هوا، گفت: هر چه کمتر از وسیله نقلیه گاز و بنزین سوز استفاده شود برای جامعه مطلوب‌تر و در پاکداشت محیط‌زیست مهم خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 20 تیر 96 ، کد مطلب: 4027543:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین