پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۷۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
معاون نظارت مالی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی و رئیس خزانه معین استان یزد با اشاره به سیاست‌های اقتصادی و مالی دولت در خصوص تأمین منابع مالی اجرای طرح‌های عمرانی و زیر بنایی، گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده، 100 درصد اعتبارات اختصاص‌یافته به استان از طریق انتشار اوراق اسناد خزانه اسلامی در سال 95 جذب شد.
شعارسال: «سعید نورایمانی» میزان اعتبارات این بخش در سال جاری را 461 میلیارد ریال برشمرد و اظهار کرد: هم‌چنین 217 میلیارد و 736 میلیون ریال در همین چارچوب از محل اعتبارات مراکز آموزش عالی جذب شد.

وی با بیان این‌که موعد سررسیده اوراق اسناد خزانه اسلامی فرارسیده و پیمانکاران می‌توانند اوراق اسناد را به پول نقد تبدیل کنند، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی در حال جذب و هزینه کردن این اعتبارات هستند.

رئیس خزانه معین استان یزد، تلاش مدیران، ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه‌های اجرایی به خصوص ذیحسابان و مدیران مالی آنها را در مورد جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی ستود.

چندی قبل با هدف توجیه سیاست‌های دولت در خصوص اجرای اسناد خزانه اسلامی همایشی با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، ذیحسابان و کارشناسان مالی این دستگاه‌ها برگزار شد.

بر همین اساس، دولت با همکاری مجلس شورای اسلامی این فرصت را فراهم کرده تا دستگاه‌های اجرایی بتواند از ابزارهای پیش‌بینی شده در قانون، اعتبارات سال 95 خود را از طریق اسناد خزانه اسلامی تأمین و برنامه‌ها و طرح‌های خود را اجرا و عملیاتی کنند.

منابع مالی لازم برای اجرای طرح‌های عمرانی بر خلاف سال‌های قبل که از طریق پرداخت پول نقد انجام می‌شد، براساس سیاست‌های جدید دولت از طریق انتشار اوراق اسناد خزانه اسلامی و سایر ابزارهای قانونی از جمله اوراق مشارکت و صکوک اجاره تأمین می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1395، کدخبر: 95112416775، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
پس می خواستید جذب نشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین