پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: ۱۵ هزار و ۳۴۹ نفر از دانش‌آموزان مناطق مرزی ایلام آموزش‌های لازم در رابطه با پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از انفجار مین را فرا می‌گیرند.

شعار سال : ملیحه اسلامی : برنامه‌های آموزشی طرح پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از انفجار مین در سطح مدارس مناطق مرزی استان ایلام اجار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه‌ها از شیوه‌های فوق برنامه‌ای مانند روزنامه دیواری، مسابقات کتابخوانی و تحقیق و خاطره نویسی استفاده می‌شود و تلاش می‌شوند که دانش‌آموزان را به خوبی با برنامه آشنا کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش ایلام عنوان کرد: تعداد 15 هزار و 349 نفر از دانش‌آموزان شهرستان‌ها و مناطق مرزی ایلام، دهلران و مهران در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم آموزش‌های لازم در رابطه با پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از انفجار مین را فرا می‌گیرند.

وی گفت: آموزش به یک هزار و 410 نفر نوآموز پیش دبستانی باهمکاری اداره کل بهزیستی استان ایلام و توسط 204 همکاران فرهنگی آموزش دیده انجام می‌شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: این برنامه از یکم آذرماه آغاز شده است و تا چهار ماه ادامه دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ نشرخبر : 16 آذر 1394 کد مطلب : 935887 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
لطفا آماری از تلفات مین دانش آموزی بدهید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین