پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۱۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه مهر در استان برای متقاضیان طلاق خبر داد و گفت: این کارگاه در زمینه شناسایی آسیب‌هایی که در زمانه جدید به دلیل نبود مهارت‌های زندگی و شبکه‌های اجتماعی به وجود می‌آید ورود پیدا می‌کند.
شعارسال:  حجت‌الاسلام یدالله وحدانی‌نیا ظهر امروز در نشست خبری مدیران کل دستگاه‌های اصلی پیرامون طرح ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: با توجه به تأکیدات موکد مقام معظم رهبری و پیگیری وزارت کشور در نتیجه تعامل دستگاه‌ها در 3 حوزه آسیب اعتیاد، طلاق و مفاسد اخلاقی ابلاغاتی انجام شد.

وی افزود: در این 3 حوزه معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در قسمت پیشگیری‌های اصلاحی و فرهنگی ورود پیدا کرده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: در این راستا 4 کارگاه برای متقاضیان طلاق انجام شده است و در این راستا مدنظر این است که از گامهای نخست اختلافات زناشوییاین زوجین را به عنوان جامعه هدف مدنظر قرار دهیم.

وحدانی‌نیا تصریح کرد: در این راستا با تعاملی که صورت گرفته مقرر شد 4 دوره برگزار شود که 2 دوره برای آقایان و 2 دوره برای بانوان باشد و هر دوره آموزشی نیز 20 نفر به عنوان جامعه هدف تحت خدمات این کارگاه‌ها قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: اولین دوره آموزشی در 11 اسفند ماه امسال برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال تمام این دوره‌ها برگزار خواهد شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به عنوان کارگاه مهر یادآور شد: عنوان واژه مهر نیز مخفف (من، همسرم، رفتار و رابطه‌های جدید) است به خصوص در زمینه آسیب‌هایی که در زمانه جدید به دلیل نبود مهارت‌های زندگی و شبکه‌های اجتماعی به وجود می‌آید ورود پیدا می‌کند.

وحدانی‌نیا اظهار داشت: در این راستا پیگیری‌هایی در ارتباط با آیین‌نامه قانون حمایت خانواده در حوزه آسیب طلاق صورت گرفته که طرح مشاوره زوجین متقاضی طلاق برنامه‌ریزی شده است و 3 کارگاه آموزشی با موضوعاتی که زمینه‌ساز موضوع طلاق است اعم از خیانت‌های زناشویی، مسائل تمکین خاص زناشویی و مهارت‌های ارتباطی مدنظر قرار گرفته است که با همکاری بهزیستی این دوره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 3 کارگاه مهاجر برای افرادی که در حوزه اعتیاد یا به اجبار ترک می‌کنند یا خود متقاضی ترک هستند انجام می‌شود افزود: در بحث مهاجر با توجه به اینکه در حوزه سلامت 4 پله اعم از محاسبه خود فرد در اعتیاد و عدم اعتیاد در زندگی، هجرت از اعتیاد به عدم اعتیاد، امید در زندگی و جهاد و رستگاری است انجام می‌گیرد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: گام‌های نخست در این طرح برداشته شده است و در مراکزی با عنوان بهشت پنهان، مرکز آرام، مرکز تی سی و مرکز آتیه روشن برای مددجویان برگزار می‌شود.

وحدانی‌نیا بیان کرد: همچنین 5 دوره برای جرایم امنیت اخلاقی و جرائم تعزیری در حوزه مفاسد است که تحت عنوان دوره آموزشی هور، هویت و رفتار است که بیشتر جامعه هدف افراد زندانی هستند که مجازات‌های آنان زیر دو سال حبس محکومیت در حوزه مفاسد اخلاقی است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2 اسفند 1395، کدخبر: 1333927 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
محتوای این جور کارگاه ها عموما ضعیفه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین