پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۳۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
مسافران پرواز تهران- بندرعباس- چابهار که قرار بود از ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه صبح با ایرلاین ایران‌ایر از تهران حرکت کنند، با تأخیر ۸ ساعته مواجه شده و هواپیما پی از فرود در بندرعباس از ادامه مسیر به سمت چابهار خودداری می‌کند.

شعارسال: یکی از مسافران پرواز 384 ایران ایر از تهران به چابهار از تأخیر 8 ساعته و تغییر مسیر پروازی این ایرلاین انتقاد کرد.

این مسافر به نام متین‌پور با اشاره به اینکه این پرواز قرار بود از ساعت 6 و 20 دقیقه صبح امروز تهران را به مقصد ابتدا بندرعباس و سپس چابهار ترک کند،افزود: به دلیل تأخیرهای پیاپی ساعت 2 این پرواز انجام شد.

وی ادامه داد : همچنین این پرواز پس از فرود در بندرعباس اعلام کرد به سمت چابهار ادامه مسیر نداده و قضد بازگشت به تهران را دارد، بنابراین مسافران می‌توانند بعدا مابه التفاوت قیمت بلیت تا چابهار را دریافت کرده و یا به تهران برگردند.

متین فر ادامه داد: مسافران چابهار قریب به یک و نیم ساعت است که در فرودگاه بندرعباس سرگردانند و در سالن ترانزیتی هم توسط ایرلاین پذیرایی نشدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 16آذر1394، کد خبر: 13940916001220: www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین