پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۵۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
نماینده تام الاختیار جمهوری داغستان در سفارت روسیه در ایران گفت که این کشور خواستار گسترش روابط تجاری و اقتصادی با استان البرز است.
شعارسال: داغستان یکی از 23 جمهوری خودمختار فدراسیون روسیه است که در سواحل غربی دریای خزر و در قسمت شرقی ناحیه قفقاز واقع شده است.

مرکز و بزرگترین شهر آن مَخاچ‌قلعه نام دارد که در سواحل دریای خزر بنا شده و پایگاه مهم در امر صادرات و واردات است.

محمد اوف روز چهارشنبه دردیدار با رئیس هیات مدیره شرکت در حال تاسیس توسعه صادرات و گردشگری و دبیر کل اتاق بازرگانی البرز با اشاره به ریشه های تاریخی و فرهنگی مشترک با ایران، گفت: با شناخت کامل فعالان اقتصادی دو کشور از توانایی های یکدیگر، می توان تعاملات تجاری و مشارکت در سرمایه گذاری دو کشور را گسترش داد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهوری داغستان در سال گذشته به ایران گفت: در این بازدید قراردادهای تجاری و تفاهم نامه های را با سرمایه گذاران ایران امضا و همچنین حوزه های مختلف اقتصادی برای همکاری بین ایران و داغستان تعریف شد.

وی ادامه داد: با هدف رفع هر گونه مانع در همکاری های تجاری و اقتصادی با ایران اتحادیه ای را تاسیس کردیم که ضمن بررسی مسایل حقوقی و اقتصادی بستر برای گسترش روابط تجاری بین دو کشور مهیا شود.

اوف با اشاره به پیشنهاد شرکت توسعه صادرات استان البرز برای تاسیس ترمینال صادراتی و نمایشگاه محصولات استان البرز در کشور جمهوری داغستان گفت: این طرح یکی از بهترین پیشنهاداتی است که برای توسعه مبادلات تجاری به کشور جمهوری داغستان شده است.

محمد اوف تاکید کرد:جمهوری داغستان برای تامین محل و استقرار و دیگر امکانات مورد نیاز برپایی این نمایشگاه آمادگی دارد.

وی اضافه کرد: با هدف توسعه همکاری های تجاری با ایران قصد داریم یک خط مستقیم هوای تهران و داغستان را ایجادکنیم.

وی در بخش دیگر از اظهاراتش با اشاره به توان تولید گوشت گرم ارگانیک در این کشور گفت: با توجه به امکانات مناسب منطقه ویژه اقتصادی پیام می توانیم به طور مشترک این محصول را در کوتاه ترین زمان تولید و به ایران صادر کنیم.

وی ادامه داد: همچنین می توانیم با توجه به ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی پیام در البرز و بندر فرودگاه ماخاچ قلعه در منطقه روسیه واردات گل را از این استان به کشور جمهوری داغستان به منظور توزیع در فدراسیون روسیه داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی کشورجمهوری داغستان در ادامه این نشست ضمن ابراز اشتیاق تجار داغستان جهت برقراری و گسترش روابط تجاری با تجار ایران ضرورت ایجاد گروه های کارشناسی در این زمینه را مورد تاکید قرار داد.

امین علی اف ادامه داد: این گروه های کارشناسی می تواند تجار البرز را از قوانین و مقررات صادرات و واردات روسیه به ویژه در امور گمرکی آگاه کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 4 اسفند 1395، کدخبر: 82440680، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
با داغستان و باغستان کرج برن پیمان ببندند کافیه خو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین