پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۱۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی به مناسبت هفته معلولین و در راستای حمایت از این هنرمندان و صنعتگران کم‌توان، با همکاری موسسه نیکوکاری رعد الغدیر نمایشگاهی از آثار صنایع دستی آنها برگزار کرده است.

شعار سال: در این نمایشگاه سه روزه مجموعه‌ای متنوع از آثار چوبی، فلزی نگارگری و غیره ارائه شده که کار هنرمندان معلول موسسه نیکوکاری رعد الغدیر است و تلاش این هنرمندان برای غلبه بر محدودیت‌های جسمانی‌شان را به نمایش گذاشته است.

در این مجموعه آثاری از معرق چوب، معرق ساقه گندم، سوخت روی چوب، معرق برجسته، معرق مس و پیکره تراشی و تندیس‌های چوبی از اسماء متبرکه ارائه شده است. هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی توانمندی‌های این قشر از هنرمندان و هموطنانی است که برای مواجه با محدودیت‌های جسمانی خود از صنایع‌دستی برای نشان دادن توانایی های خود بهره برده‌اند.

معاونت صنایع دستی در جهت برنامه‌ها و فعالیت‌های ترویجی خود این‌بار در اقدامی متفاوت قابلیت‌های صنایع‌دستی برای حضور افرادی که به دلایل مختلفی با محدودیت‌ها و معلولیت‌های جسمی مواجه هستند را در عرصه جامعه نشان داده است. امکانی که نظیر آن را نمی‌توان در عرصه های دیگر یافت.

این نمایشگاه از 16 آذرماه تا 18 آذرماه در محل ساختمان شماره 1 سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برپاست و علاقمندان می توانند هر روز از ساعت 8:30 الی 15:30 برای دیدن این نمایشگاه مراجعه کنند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 17 آذر 1394، کد مطلب: 94091710604:www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین