پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۴۰۷
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارگفت: به واحدهای صادراتی استان تسهیلات ۱۱ درصدی پرداخت می‌شود.
شعارسال: منوچهر حبیبی افزود: صندوق توسعه ملی حدود دو هزار میلیارد تومان تسهیلات به منظور حمایت از تولید به این امر اختصاص داده است که استان‌ها می‌توانند به تناسب توان و فعالیت خود آن را جذب کنند.

وی اضافه کرد: چهار بانک توسعه صادرات، اقتصاد نوین، صنعت و معدن و صادرات این تسهیلات را پرداخت می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارگفت: تاکنون ۱۶۳ واحد صادراتی در استان شناسایی شده است که می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به محدودیت زمانی که به منظور جذب این تسهیلات وجود دارد متقاضیان به ویژه مدیران واحدی صادراتی برای مراجعه به بانک تسریع و از این فرصت حداکثر استفاده را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارگفت: این تسهیلات به بخش‌های صنعت و کشاورزی و گردشگری قابل پرداخت و به صورت جداگانه به آن‌ها ابلاغ و اطلاع رسانی شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 10 اسفند 1395، کدخبر: ۵۹۹۸۰۲۲، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین