پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۶۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مبارزه با مستکبرین یکی از اصول امام راحل بود و امام (ره) نیز حامی مظلومین و مستضعفین و دشمن ظالمان بود و ما و نسل‌های بعد ما باید این راه را ادامه دهیم.

شعار سال: آیت‌الله احمد جنتی، طی سخنانی در مراسم تجدید میثاق اعضای مجلس خبرگان رهبری با امام راحل، اظهار کرد: امام خمینی اسلام را زنده کرد و نشان داد اسلام یک قدرت، عزت، شهامت و شجاعت است و می‌تواند با کفر مبارزه و کفار را منکوب کند که خودشان هم همین کار را کردند.

وی افزود: جنگ هشت ساله معجزه تاریخ بود که اگر درایت‌ها، حمایت‌ها و سیاست‌های الهی امام نبود همان اول شکست خورده بودیم و همان‌طور که دشمن تصور می‌کرد یک، دو یا سه روزه ایران را فتح و انقلاب را منکوب می‌کرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آنچه سبب شد عزت اسلام حفظ شود، سیاست‌های امام بود و باید با تمام وجود اعتراف کنیم نه می‌توانیم امام را آنچنان که بود بشناسیم و نه می‌توانیم حقش را ادا کنیم. آنچه می‌توانیم این است که راه ایشان را ادامه دهیم. باید بدانیم اصول و مبانی نهضت اسلامی با رهبری امام چه بود؛ مبارزه با مستکبرین یکی از این اصول بود. امام از کسی غیر خدا نمی‌ترسید؛ امام حامی مظلومین و مستضعفین و دشمن ظالم بود. این راه نورانی است؛ ما و نسل‌های‌ ما باید این راه را ادامه دهیم.

وی تأکید کرد: حقی که امام بر گردن ما دارند این است که این راه را برویم و نسل‌های آینده را در این راه هدایت کنیم. ما که سعادت درک حضور امام را داشتیم و امام را دیدیم باید مطالب را به نسل‌های دیگر منتقل کنیم و این امانتی است که باید به دیگران بسپاریم.

جنتی در پایان از سیدحسن خمینی به دلیل ساخت حرم امام خمینی (ره) قدرانی کرد و گفت: من از کسانی که اینجا را آباد کردند تا زائران امام جای مناسبی داشته باشند، تشکر می‌کنم و به سهم خودم از حاج حسن‌ آقا و کسانی که ایشان را در این راه کمک کردند قدرانی می‌کنم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 19 اسفند 1395، کد مطلب:95121912531 : www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
0
راه امام راه اولیا الله است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین