پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۸۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۸
رایزن سازمان گردشگری جهانی بر این باور است که تصور تحول ناگهانی گردشگری ایران یک اشتباه است و می تواند به جای قوت به نقطه ضعف بدل شود.

شعار سال: پروفسور جعفر جعفری روز جمعه تشریح کرد: انتظار جهش یکباره گردشگری ایران، انتظار درستی نیست؛ حتی اگر این جهش ناگهانی اتفاق بیافتد، به نفع ایران نخواهد بود.

کارشناس برجسته گردشگری جهان افزود: شرایط، بهتر شده و آرام آرام نیروهای جوانی که از پایه آموزش های صحیح را آغاز کرده اند، در بخش های مختلف این صنعت، جایگزین قدیمی ها شده اند.

برنده جایزه اولیس (Ulysses Award) از سازمان گردشگری جهانی (WTO) ادامه داد: نیروی انسانی ما به طور کلی در پذیرایی و خدمات ضعیف است در حالی که گردشگران خارجی خواهان خدمات مناسب هستند.

جعفری گفت: زیربنا و روبنای گردشگری مناسبی در زمان فعلی نداریم و بناهای زیبا بدون ارائه خدمات مناسب نمی توانند در این زمینه نقطه قوت محسوب شوند چراکه گردشگران خدمات باکیفیت می خواهند.

رایزن بانک توسعه قاره آمریکا (Inter-American Development Bank) اظهار کرد: باید در زمینه برندشدن گردشگری ایران اقدامات بیشتری صورت گیرد؛ تاکنون گروهی را برای این امر تشکیل داده و نتیجه جلسات را به سازمان میراث فرهنگی ایران ارایه کرده ایم.

وی افزود: از آن زمان تاکنون مکاتبه یا مکالمه ای در این خصوص با من انجام نشده است و از نتایج آن اقدامات هنو بعد از چندماه مطلع نیستم ولی امیدوارم برند شدن - این لازمه مهم گردشگری ایران - در حد ایده رها نشده و با جدیت دنبال شود.

جعفری خاطرنشان کرد: ایران را در بسیاری از نقاط دنیا با نام پرشیا می شناسند و برخی خارجی ها به ما می گویند پرشیا را به عنوان یک تمدن کهن درنظردارند؛ بنابراین توصیه می شود در تبلیغات و نامگذاری هتل ها و اماکن گردشگری از این لغت بیشتر استفاده کنید.

وی یادآورشد: پیشینه ای که ایران باستان دارد در مفهوم پرشیا برای آنها آشناتر است و آنها پرشیا را به عنوان گهواره تمدن می شناسند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایرنا، تاریخ انتشار: 20 اسفند 1395، کد مطلب: 82459155:www. irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
0
این همون اشتباهی بود که آقای سلطانی فر مرتکب شد. گردشگر بیست میلیونی کجاست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین