پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۰۴۹
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
مسئول انجمن‌های علمی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: به منظور فراهم شدن ارتقاء سطح علمی دانشجویان تاکنون ۱۶ عنوان انجمن علمی متناظر با رشته‌های تحصیلی مختلف در پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان در همه استان‌ها ایجاد شده است.

شعار سال: دکتر آذر رشتیانی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی متعهد دارد اظهار داشت: تربیت معلمانی هدفمند و پرانگیزه اولویت اصلی تربیتی، دانشگاه فرهنگیان است چراکه این دانشگاه نقش مهمی در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت در انجمن های علمی به جامعه پذیری علمی دانشجویان کمک شایانی می کند افزود: یکی از ملاک‌های دانشگاه فرهنگیان تربیت معلمان برای آموزش نیروهایی ارزشمند جامعه است که در این راستا اقدامات مهمی انجام شده است.

مسئول انجمن‌های علمی دانشگاه فرهنگیان کشور از فعالیت انجمن‌های علمی دانشگاه فرهنگیان خبرداد و گفت: به منظور فراهم شدن ارتقاء سطح علمی دانشجویان تاکنون 16 عنوان انجمن علمی در رشته‌های مختلف دانشگاه فرهنگیان استان ها ایجاد شده است.
وی خاطرنشان کرد: انجمن‌ها در زمینه رشته های مختلف از جمله علوم تربینی، کودکان استثنایی، علوم فیزیک و شیمی، ریاضی، تاریخ, ادبیات و زبان فارسی و عرب و...ایجاد شده است.

رشتیانی با بیان اینکه این انجمن‌ها در رشد شخصیت علمی دانشجویان موثر است افزود: این انجمن‌ها کمک می‌کند که با کارگروهی زمینه مشارکت پذیری در عرصه‌های مختلف را در دانشجویان تقویت کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 28 بهمن 95 ، کد مطلب: 1330558: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین