پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۱۲۰
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
شبکه مدیریت نوآوری ایران با ماموریت توسعه اکوسیستم نوآوری در بخش خصوصی ایران در راستای اقتصاد دانش بنیان در صندوق نوآوری و شکوفایی افتتاح شد.

شعار سال: شبکه مدیریت نوآوری ایران که توسط جشنواره ملی بهره‌وری و جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران راه اندازی شده است امروز با حضور رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی افتتاح شد.

ماموریت این شبکه توسعه اکوسیستم نوآوری در بخش خصوصی ایران در راستای اقتصاد دانش‌بنیان تعریف شده است. فعالیت‌های این شبکه علاوه بر تلاش در جهت تسهیل‌گری برای ایجاد و بهره‌مندی بخش خصوصی از مشوق‌ها و حمایت‌های لازم در راستای شکل‌گیری اقتصاد دانش‌بنیان، در دو حوزه توسعه زیرساخت‌ها و پلت‌فرم‌های مشترک میان دولت و بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین فعالیت‌های ترویجی و آگاهی‌سازی تعریف شده است.

برای این منظور تیمی از خبرگان و متخصصان مدیریت فناوری و نوآوری با همکاری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، انجمن مدیریت فناوری ایران، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، مرکز پژوهشی مدیریت راهبردی و فناوری آینده‌اندیشان تشکیل شده و اقدام به تعریف اهداف و فعالیت‌های این شبکه کرده‌اند.

تدوین استانداردهای ملی مدیریت نوآوری با همکاری سازمان ملی استاندارد، رتبه‌بندی سازمان‌های نوآور و رتبه‌بندی تجارب برتر تجاری‌سازی دانش‌بنیان با همکاری مرکز رتبه‌بندی اتاق بازرگانی و صندوق نوآوری و شکوفایی، اعطای برند نوآور به محصولات ساخت ایران و مشارکت در توسعه صندوق‌های خطرپذیر و صدور گواهی‌نامه‌های استاندارد نوآوری از عمده‌ترین فعالیت‌های این شبکه است.

این شبکه با ماموریت توسعه اکوسیستم نوآوری در بخش خصوصی ایران در راستای اقتصاد دانش بنیان شکل گرفته است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 16 اسفند 95 ، کد مطلب: 3925246: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین