پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۴۹
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
مجری طرح زیتون گفت: از ابتدای زمان برداشت از باغات تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار تن میوه زیتون برداشت شده است.

شعارسال : محمد رمضانی ملک رودی با اشاره به اینکه وسعت باغات زیتون در کشور ۸۲ هزار هکتار است، افزود: برداشت ارقام روغنی زیتون در باغات استان‌های مرکزی و جنوبی ادامه دارد و پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۵ هزار تن روغن زیتون با کیفیت مطلوب در کشور تولید و عرضه شود.

به گفته این مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزیاز ابتدای زمان برداشت از باغات تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار تن میوه زیتون برداشت شده است.

وی گفت : امسال برای افزایش میزان تولید روغن زیتون، دستگاه‌های سیار روغن گیری در اختیار باغداران قرار گرفت و همین اقدام سبب شد حدود ۴۰ درصد محصول زیتون روغن گیری شود.

مدیر طرح توسعه زیتون وزارت جهاد کشاورزی افزود: تاکنون بیش از ۴۰ دستگاه سیار روغن گیری در مناطق و روستاهایی که با کارخانه‌های روغن کشی فاصله دارند، توزیع شده است و این دستگاه‌ها سبب افزایش کیفیت روغن استحصالی و کاهش ضایعات میوه و انباشت آن در این مناطق شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار پنجشنبه 19 آذر 1394 ، کد مطلب : 2995557 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین