پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۷۷۸
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: تاکنون ۲۹۷ داوطلب برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در رباط کریم ثبت نام کرده اند.

شعار سال: به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان رباط کریم، سعید بیات با بیان اینکه ۷۳ نفر در روز ششم ثبت نام با حضور در فرمانداری و بخشداری رباط کریم برای شرکت در انتخابات شوراها نام نویسی کرده اند، اظهار کرد: با احتساب این تعداد، کل ثبت نام کنندگان تا پایان روز ششم به ۲۹۷ داوطلب رسید.

بیات در ادامه افزود: تاکنون ۱۹۳ نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و ۱۰۴ نفر برای شوراهای روستا ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: ۲۶۷ نفر از ثبت نام کنندگان مرد و ۳۰ نفر زن هستند.

فرماندار رباط کریم با اشاره به اینکه فردا آخرین مهلت ثبت نام است، اظهار کرد: کسانی که توان و تخصص لازم برای حضور در شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند، در انتخابات ثبت نام نموده تا در صورت انتخاب شدن از سوی مردم، به آبادانی و توسعه شهرستان کمک نمایند.

بیات با بیان اینکه مردم سالاری دینی از برکات انقلاب اسلامی است و باید نسبت به حفظ آن کوشا باشیم، تصریح کرد: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران، حق انتخاب سرنوشت به مردم داده شد. این حق به سادگی به دست نیامده است و همه ما باید قدر انتخابات را دانسته و در آینده و سرنوشت کشورمان مشارکت نماییم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی رباط نیوز، تاریخ 6 فروردین 96، کد مطلب: 52623: www.robatnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین