پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
بخش مطبوعاتی کرملین اعلام کرد که در پی وقوع حادثه تروریستی مترو سن پترزبورگ قرار است کشورهای آلمان، فرانسه و روسیه همکاری های امنیتی- اطلاعاتی خود را افزایش دهند.

شعارسال: بخش مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرد که به دنبال وقوع حادثه تروریستی در مترو شهر سن پترزبورگ، مقامات کشورهای مختلف با ارسال پیام های جداگانه در این زمینه ابراز همدردی و برای کمک اعلام آمادگی کردند.

در بیانیه منتشر شده آمده است: «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان و «فرانسوا اولاند» رئیس جمهوری فرانسه علاوه بر ابراز همدردی با مسئولان و خانواده قربانیان خاطرنشان کردند که برای ارائه هر گونه کمک رسانی آمادگی دارند.

کرملین همچنین افزود: رهبران کشورهای روسیه، آلمان و فرانسه در خلال این تماس ها بر افزایش سطح همکاری های امنیتی- اطلاعاتی خود تاکید کرده و موافقت خود را در این زمینه اعلام کرده اند.

دو روز گذشته در ۲ ایستگاه مترو در شهر سن پترزبورگ بمبگذاری شده بود که در پی آن ۱۴ نفر کشته و حدود ۴۰ تن زخمی شدند. نیروهای امنیتی در حال تحقیق در خصوص مشخص کردن نوع این حادثه هستند.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین اعلام کرد که نشانه های تروریستی بودن حادثه مترو سن پترزبورگ کاملا مشهود است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16فروردین1396، کدخبر: 3945011: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین