پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۸۲۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
سید علی حسینی ، با اشاره به نحوه اعلام نتایج فراخوان جذب هیات علمی سال 95 اظهارکرد: طی ماه جاری دانشگاه ها مدارک افرادی که در سامانه ثبت نام کرده اند را دریافت می‌کنند و آن را با مدارکی که در سامانه اعلام شده تطبیق می‌دهند.
شعارسال: وی ادامه داد: افراد ثبت نام کنند به مدت دو ماه تا اواخر خرداد به مرور جهت مصاحبه به دانشگاه‌ها دعوت می‌شوند و افرادی‌که شرایط عمومی و اختصاصی را بر اساس مدارک دارند و مدارکشان نیز تطبیق داده شده است، پس از اینکه مراحل عملی و عمومی در دانشگاه ها را گذراندند توسط دانشگاه‌ها برای تایید نهایی به وزارت بهداشت معرفی می‌شوند.

حسینی گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، طی دو هفته تا یک ماه نتایج بررسی مدارک به دانشگاه ها اعلام می‌شود و افراد تایید شده مشغول فعالیت می‌شوند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در وزارت بهداشت تعللی در انجام این فرآیند وجود ندارد و بدون تاخیر مدارک و صلاحیت‌ها بررسی می شود.

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت با اشاره به برنامه های این مرکز برای جذب هیات علمی در سال 96 گفت: در حال برنامه ریزی برای جذب هیات علمی در سال جاری هستیم که در این راستا 2000 عضو هیات علمی در سال جاری جذب خواهند شد که جزئیات آن در آینده اعلام می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 18 فروردین 1396، کدخبر: 96011705776، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
0
چه اشتباه مهلکی دارن می کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین