پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۴۵
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
سردار تیمور حسینی گفت:طی ٨ ماه گذشته ٤٠ هزار مورد برخورد با بدحجابي داشتيم؛ تا امروز با ورود غیر مجاز به محدوده زوج و فرد ارشادی برخورد می کردیم اما از ابتدای دی ماه قانونی برخورد می کنیم.
شعارسال: سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در نشست خبری که صبح روز سه شنبه 24 آذر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد:طی ٨ ماه گذشته ٤٠ هزار مورد برخورد با بد حجابی داشيم.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد خودروهای ثبت نامی جدید مربوط به شهر تهران اظهار کرد: شنيده ها حاكي از اين است كه ٦٠ درصد خودروهای ثبت نامی مربوط به تهران است و وارد تهران می‌شود.

اعمال ثبت تخلف از اول دی ماه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین از ثبت تخلف ورود به محدوده زوج و فرد از ابتدای دی ماه خبر داد.

ورود روزانه 200هزار خودرو غیر مجاز به محدوده زوج و فرد

سردار حسینی همچنین با بیان این مطلب که در حال حاضر به طور میانگین روزانه بین 150 تا 200 هزار ورود غیرمجاز خودرو به محدوده زوج و فرد گزارش می‌شود، گفت: اما در زمان اعمال ثبت تخلف و جریمه این تعداد به کمتر از 50 هزار مورد خواهد رسید.

وی ادامه داد: از فروردین 94 تاکنون تخلف در سابقه تخلفات خودروها ثبت نشده و تنها برای بیش از یک میلیون و 400 هزار راننده متخلف برگ ارشادی صادر شده است اما تا 6 روز آینده با این تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تاکید کرد: در تمام این مدت دوربین‌ها فعال بوده و تخلفات ثبت شده است اما مهم برای ما این بوده که این سیستم را با اعتماد و قابلیت بالا اجرا کنیم و قبوض ارشادی توانسته یک آگاهی و اطلاع‌رسانی پررنگ را ایجاد کند.

جریمه 50 هزار تومانی شیشه دودی با غلظت بالا

وی در ادامه با بیان این مطلب که پلیس راهور براساس تکلیف قانونی و دستوری که از فرمانده ناجا دارد،افزود: با هرگونه مظاهر علنی فساد در پوشش بدحجابی، آلودگی صوتی، مزاحمت نوامیس و استفاده از شیشه دودی با غلظت بیش از 40 درصد برخورد خواهد کرد، به طوری که این عمل تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد و باجریمه 50 هزار تومانی دارد.

حضور پلیس پلاک برای برخورد با دستکاری پلاک

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره حضور پلیس پلاک برای برخورد با دستکاری پلاک گفت:واحدی به نام پلیس پلاک ایجاد شده که وظیفه دارد با افرادی که پلاک را دستکاری می‌کنند برخورد کند، در واقعپلیس پلاک روزانه بین 150 تا 200 دستگاه خودرو با پلاک مخدوش و دستکاری‌شده را متوقف می‌کند و با تشکیل پرونده قضایی به دادگاه معرفی می‌کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان آنلاین، تاریخ سه شنبه 24 آذر 1394، کد مطلب: 109443، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین