پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۹۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
مدیر کل انتخابات شورای نگهبان با توجه به تعداد بالای افرادی که در سه روز اخیر برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام کردند، گفت: خواهش می‌کنیم کسانی که شرایط لازم را ندارند برای ثبت نام نیایند.

شعار سال: نیلچی مدیر کل انتخابات شورای نگهبان در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شد. او پس از بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور، گفت: آمار نشان می دهد کسانی که ثبت نام می کنند شرایط لازم را ندارند اما باز برررسی ها را انجام می دهیم.

وی گفت: البته باید طبق قانون فعلی انتخابات ریاست جمهوری، کسانی که شرایط مصرح در قانون انتخابات را دارند باید از آنها ثبت نام انجام شود و در مرحله بعد، صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان بررسی شود.

نیلچی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد پرونده به شورای نگهبان رسیده و برررسی صلاحیت ها از چه زمانی آغاز می شود، خاطرنشان کرد: سوابق ثبت‌نام کنندگان هر روز به ما می‌رسد، اما زمان تشکیل جلسات برای بررسی صلاحیت نامزدها پس از اتمام 5 روزه ثبت نام است.

مدیرکل انتخابات شورای نگهبان در پاسخ به این پرسش که آیا حکم انفصال از خدمت که در دیوان محاسبات صادر شده می‌تواند موجب رد صلاحت نامزدی شود؟، گفت: باید سند و موضوع را به صورت موردی ببینیم و دلایل انفصال از خدمت و اینکه آیا فرد اعتراضی داشته است یا نه یا اینکه حکم بدوی بوده یا نهایی را بررسی کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 24 فروردین 1396، کد مطلب: 654298، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
0
0
بعضی به تحریک نهادهای خاص
بعضی برای گرم کردن ساختگی تنور انتخابات
بعضی برای انحراف در افکار عمومی
بعضی برای جریان سازی
بعضی برای اینکه فقط خودشونو نشون بدن
بعضی برای زدن حرف دلشون پشت رسانه
بعضی برای نشان دادن اوج تضادشون با نظام
و.....
به میدون میان
نه به سیرک ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری در ایران
تنها و تنها بعضی هستند که از روی عقل و نیت سالم و برنامه محوری، به میدان میان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
0
0
با عرض معذرت ، منم معتقدم که تبدیل بنوعی سیرک شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین