پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
‌رئيس هيات مديره و مدير عامل شركت برق منطقه‌اي سمنان از شناسایی ۱۴ منطقه مستعد براي احداث نيروگاه بادي در سطح استان سمنان خبر داد.

شعار سال: سيد علي اكبر صباغ با اشاره به تحقيقات صورت گرفته در شناسايي مناطق مستعد احداث نيروگاه بادي اظهار کرد: تا كنون ۱۴ منطقه مستعد با شرايط مناسب براي احداث نيروگاه بادي در سطح این استان پهناور شناسايي و مطالعات پژوهشي پيرامون آن انجام گرفته است.

وی اضافه کرد:استان سمنان قابليت‌هاي زيادي را براي سرمايه گذاران داخلي و خارجي در بخش انرژي‌هاي تجديد پذير داراست.

صباغ با اشاره به شرايط خاص استان سمنان از لحاظ اقليمي و جغرافيايي، تصریح کرد: استان سمنان با هوايي پاك و وجود بيش از ۳۰۰ روز آفتابي كه ۳۰ درصد بيشتر از متوسط كشوري از انرژي خورشيد بهره مند است.

وی ادامه داد: همچنين شرايط مناسب براي بهره‌گيري از باد برای توليد برق، جاذبه خوبي را براي سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي فراهم آورده است‌.

مديرعامل شركت برق منطقه اي سمنان با تایید فراهم بودن زمينه سرمايه‌گذاري در بخش انرژي‌هاي تجديد پذير در استان افزود: زمينه سرمايه‌گذاري براي همه سرمايه‌گذاراني كه تمايل به احداث نيروگاه‌هاي حرارتي و سيكل تركيبي و مولدهاي مقياس كوچك يا توليد پراكنده در استان سمناندارند، فراهم شده است تا در چارچوب قوانين و مقررات‌ در این بخش سرمایه‌گذاری کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 28 فروردین 1396، کد مطلب:96012812174 : www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
سرمایه گذاری بر انرژی های طبیعی و پایدار، سرمایه گذاری مقبولی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین