پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۴۶۶
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
بین نماینده شاهرود و سمنان به دلیل برخی حاشیه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان، در صحن علنی مجلس درگیری لفظی به وجود آمد.

شعار سال: بین نماینده شاهرود و سمنان به دلیل برخی حاشیه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان، در صحن علنی مجلس درگیری لفظی به وجود آمد.در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی احمد همتی نماینده مردم سمنان با اعتراض نسبت به اظهارات روز گذشته حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود در خصوص سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان، اظهارات وی را توهین‌کننده خواند.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکر ماده ۷۵ گفت: بنده چه حرف نامربوطی زدم جز اینکه مردم شاهرود به رئیس‌جمهور رأی دادند و دوست داشتند آقای روحانی در شهرشان حضور یابد؛ اظهارات ایشان به دور از اخلاق است.

وی اظهار داشت: ایشان باید انتقاد خود را به بنده بیان می‌کرد، متأسفانه در بدو ورود من به مجلس، ایشان توهین بدی به من کرد که خجالت می‌کشم بیان کنم.

حسینی افزود: آقای همتی ابتدا باید اثبات کند که من حرف بدی زده‌ام.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری شاهرود نیوز، تاریخ انتشار: 21 فروردین 1396، کد مطلب: 4578: www. shahroodnews.in


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین