پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۵۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
طبیعت دامن آرامش بخش جسم و تسکین دهنده روح است و انسان وقتی در آغوش طبیعت قرار می گیرد می تواند با نفسی سالم تر برای تمام عمر زندگی کند.

شعار سال: اگرچه واژه طبیعت امروزه در معناهای مختلفی به کار می‌رود، اما آنچه مسلم است با قرار گرفتن در آن روحی تازه به انسان و شادابی دوچندان به آن می بخشد و این سخاوت طبیعت است.

دگرگونی‌های طبیعت در بهار، مانند تغییر در آب‌ وهوا، زمین‌شناسی و همچنین ماده و انرژی که تمام این چیزها و پدیده‌ها را تشکیل داده است انسان را به یاد زندگی و مرگ می اندازد و نیز حیاتی دوباره پس از آن.

این اغلب به معنای ایجاد تغییر و دگرگونی انسان در برنامه زندگی و خروج از یکنواختی افکار و تصمیمات اوست و اینکه گذشته را با بهره گیری از تجربیات آن و زندگی کردن در حال و هدف گذاری برای آینده داشته باشد.

در واقع دگرگونی از ویژگی‌های طبیعت است. ایرانی‌ها به طبیعت بکر علاقه زیادی دارند، در همین راستا تصمیم گرفتم گوشه ای از طبیعت بهاری شهرستان ایجرود را به قلم دوربین در آورم.















با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی زنجانم، تاریخ 20 فروردین 96، کد مطلب: 29319: www.zanjanam.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
هرجایی از ایران عزیز ما طبیعت مخصوص به خود را دارد ، این وظیفه ی دولت است که تبلیغات لازم را برای شناسایی هرچه بیشتر اینها به عمل آورد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین