پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۶۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
یک نماینده مجلس جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی در خصوص حج ۹۶ را که با حضور وزیر ارشاد، رئیس سازمان حج و زیارت و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد، تشریح کرد.
شعارسال: یکی از نمایندگان مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص جلسه غیرعلنی امروز صبح مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در جلسه امروز صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و محمدی رئیس سازمان حج و زیارت حضور یافتند.

این نماینده ادامه داد: در این جلسه در خصوص برقراری حج در سال جاری نکاتی اعلام شد و به سوالات نمایندگان در این خصوص پاسخ داده شد.

وی پاسخ های مقامات حج و زیارت را قانع کننده خواند و اظهار داشت: مسئولان حج و زیارت، گزارشی در خصوص برگزاری حج واجب، امنیت زائران و برگزاری برنامه ها ارائه دادند.

این منبع آگاه افزود: حجت الاسلام قاضی عسگر اعلام کرد که حل و فصل پرونده حج، فارغ از روابط دیپلماتیک اتفاق می افتد و اختلافات ایران و عربستان سر جای خود باقی است، اما حج باید برگزار شود.

این نماینده در خصوص اینکه انگشت نگاری از زائران پیش از فاجعه منا اظهار داشت: اگر این کار صورت می گرفت به راحتی می توانستیم نسبت به شناسایی اجساد حجاج اقدام کنیم، اما پس از فاجعه منا به دلیل انگشت نگاری صورت نگرفته، مجبور شدیم از طریق «DNA» اجساد را شناسایی کنیم.

وی تصریح کرد: مسئولان حج و زیارت اعلام کردند امسال از زائران انگشت نگاری می شود.

این نماینده مجلس همچنین از توافق ایران و عربستان برای برگزاری مراسم حجاج ایرانی خبر داد و گفت: مسئولان حج و زیارت اعلام کردند با توافقی که با دولت عربستان صورت گرفته است برنامه های ایرانیان همانند دعای کمیل در مکان های قبلی برگزار خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 30 فروردین 1396، کدخبر: 3956888 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
0
جالبه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین