پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
برگرفته از گروه سیاسی بولتن نیوز در شرایطی که مردم ایران و اعضای خانواده های ما هر روز در کوچه و بازار و مکان های تفریحی و تحصیل و کار و... در کمال امنیت به امور زندگی مشغولند، سربازان گمنام امام زمان، انواع تهدیدها و خطرات تروریستی، تحرکات دشمن، توطئه ها، تخلفات اقتصادی و... را زیر نظر دارند

برگرفته از گروه سیاسی بولتن نیوز

در شرایطی که مردم ایران و اعضای خانواده های ما هر روز در کوچه و بازار و مکان های تفریحی و تحصیل و کار و... در کمال امنیت به امور زندگی مشغولند، سربازان گمنام امام زمان، انواع تهدیدها و خطرات تروریستی، تحرکات دشمن، توطئه ها، تخلفات اقتصادی و... را زیر نظر دارند.


سربازان گمنام امام زمان(عج) و ادارت کل استان های وزارت اطلاعات، با حضور موثر خود در شورای تامین استان و شورای تامین شهرستان ها، نقش موثری در شناسایی و ارائه مشکلات امنیتی استان ها و شهرستان ها دارند. به عنوان نمونه، با اقدامات امنیتی و اطلاعاتی ادارات کل استان ها، امنیت انتخابات مجلس نهم به نحو مناسب تامین و این انتخابات بدون هیچ مشکل امنیتی برگزار شد. علاوه بر آن، براساس آمار، کمترین رخدادهای امنیتی استان ها و شهرستان ها، در این دوره بوده است.

دعواهای قومی قبیله ای، تسویه حساب، قتل، جنجال و عربده کشی، .... در استان های مختلف به حداقل خود رسیده و گزارش موارد آن و احتمالات مطرح شده به موقع، توسط سربازان گمنام گزارش شده است. ورود اسلحه، گروه های تروریستی و فعالیت های احتمالی خرابکارانه ضد انقلاب، نیز به موقع گزارش و پیگیری شده و با آن برخورد شده است. فعالیت منافقین در شهرهای مختلف کشور و عوامل آنها نیز پیگیری شده اند و امکان ایجاد ناامنی توسط آنها به حداقل خود رسیده است. آمار قتل و جنایت و فعالیت های گروه های غیر رسمی، قاچاقچیان مواد مخدر، کالا و... دعواهای فامیلی، زورگیری محلی، فروش مواد مخدر و... در حد قابل توجهی کنترل شده و اطلاعات سربازان گمنام به دستگاه های اجرایی بسیار مفید بوده است .

گزارش های وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) در مورد تخلفات اداری در ادارات، شهرداری ها و دستگاه هایی که به مردم خدمات می دهند در استان های مختلف، منشا برکت و خیرخواهی و رفع مشکلات مردم بوده و مردم از برخورد انتظامی و قضایی با باند های صاحب نفوذ، قدرت طلبان، قاچاقچیان و... بسیار خوشحال بوده و از این روند برخورد با مفاسد اقتصادی و اداری نیز بسیار خرسند شده اند.

این وضعیت به خصوص در استان های مرزی با کشورهای همسایه از جمله خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، خراسان، ایلام و کرمانشاه و آذربایجان، با حساسیت بیشتری مورد توجه بوده و مانع از شکل گیری و فعالیت گروه های تجزیه طلب، زورگیرو فاسد و مغایر منافع ملی گردیده و هر گونه تحول وسیاه نمایی و تحرک دشمن و ضد انقلاب و گروه های تجزیه طلب که به دنبال تحریک مسائل قومیت ها در کشور بوده اند، به موقع شناسایی و با برخورد به موقع مناسب مواجه شده است.

دستگاه اطلاعاتی کشور در مجموع همکاری های فرامرزی گسترده ای را با کشورهای همسایه در ایجاد امنیت و مقابله با قاچاقچیان، گروه های تروریستی و ایجاد امنیت در کشورهای منطقه داشته است که درگزارش های نهادهای بین المللی، بارها به همکاری ایران در زمینه های مختلف اشاره شده و از سرویس های اطلاعاتی و انتظامی ایران بارها قدردانی شده است.

واجا و امنیت استان ها در زمان انتخابات

در سطوح استانی ، برخی موارد امنیتی و پیش بینی های لازم در شورای تامین استان مورد توجه و بررسی قرار می گیرد تا هوشیاری لازم و هماهنگی نیروی انتظامی و قوه قضاییه وسایر دستگاه های اجرایی نیز تحقق یابد و کمترین مشکل امنیتی و حوادث را شاهد باشیم.

در رویدادهای مهمی نظیر انتخابات ، حضور سربازان گمنام امام زمان در رصد وضعیت نامزدهای انتخاباتی ، رصد مستمر و همه جانبه جریان انتخابات ، حفظ امنیت شهروندان در فرآیند مشارکت سیاسی و حضور مردم در انتخابات و غیره، از جمله نقش های این نهاد فعال در جمهوری اسلامی ایران است. هوشیاری سربازان امام زمان در شناسایی انواع کج روی های احتمالی یا شناسایی و اقدام علیه موارد ضد امنیتی را می توان از مهمترین دستاوردهای قابل حصول دانست.

با اضافه و تلخیص برگرفته از سایت بولتن نیوز،کدخبر 263136 ، 13 خرداد 1394 : http://www.bultannews.com .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
0
0
میگن پیکاسو نقاش ماهری بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین