پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۰۳۴
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
دانشجوی رشته عمران دانشگاه پیام نور شیراز، مقام اول مسابقات بین المللی رباتیک ODTU را کسب کرد.

شعار سال: پرستو زارع دانشجوی رشته عمران این مرکز دانشگاهی ، در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی رباتیک آنکارا ODTU ، مقام نخست بخش ایده و اختراعات را به دست آورد.
در این دوره از مسابقات پرستو زارع به همراه سارا احراری دانشجوی رشته ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی تهران در قالب تیم SP و در بخش شیمی با طراحی و ساخت دستگاهی که به روش جدید، ویسکوزیته (گرانروی سیالات) را اندازه گیری می کند ، شرکت کرد.

این ایده به علت نقش بسیار مهمی که در گرانروی روغن موتور ایفا می کند ، در بخش صنعت، کشاورزی، عمران، نفت، پتروشیمی و صنایع غذایی کاربرد دارد.
پرستو زارع متولد 1376 از شیراز ، به مدت 6 سال به تحقیق و پژوهش مشغول است و تا کنون مقامهای متعددی در جشنواره استانی جوان خوارزمی ، جشنواره کشوری جوان خوارزمی ، جایزه بزرگ اختراعات ایران و مسابقات آزادرباتیک شیرازبدست آورده است.
زارع نخبه درجه 3 کشورهمچنین مقام سومی مسابقات بین المللی رباتیک کرواسی INOVA ( بخش ایده و اختراعات) را در کارنامه علمی خود به همراه دارد .
دانشجوی رشته عمران دانشگاه پیام نور شیراز که با ایده بازیابی انرژی های تجزیه پذیر شناخته شد ، توکل به خداوند ، تلاش و پشتکار را عامل موفقیت خود می داند و ازعلوم پایه به عنوان ریشه و اساس دیگرعلوم نام می برد.
وی دانشگاه پیام نور را دانشگاهی استاندارد، ممتاز و مردمی دانست و حمایت هر چه بیشتر مسئولین از مبتکرین، پژوهشگران و مخترعین را خواستار شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی غریو، تاریخ انتشار ۲۶ فروردين 1396، کد مطلب:9072 : www.ghariv.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین