پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۰۸۰
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد با مشارکت پارک علم و فناوری استان افتتاح شد.

شعار سال: علیرضا آبرود در این آیین با اشاره اینکه ایجاد مرکز نوآوری می‌تواند بسترهای فعالیت برای اقتصاد مقاومتی را فراهم کند، گفت: حمایت از نخبگان موجب تحولات و رونق چشمگیر در دانشگاه خواهد شد.
سرپرست دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری به توانایی اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور استان اشاره کرد و گفت: دانشگاه علاوه بر رسالت خویش در حوزه تولید دانش و تربیت نیروی انسانی، بحث نوآوری و تجاری‌سازی را نیز بر عهده دارد.
وی هدف از افتتاح مرکز نوآوری را ایجاد یک بستر برای شناخت افراد و نخبگان دانست و گفت: رسالت دانشگاه این است که خودش دانشجو و نیروی کار را تعالی دهد تا بتواند در کنار سایر خدمات رشد کند.
آبرود اظهار کرد: با تعامل بیشتر پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و دانشگاه‌ها و شکل‌گیری دانشگاه کارآفرین، امکانات و منابع مورد نیاز برای فعالیت مؤثر دانشجویان، اعضای هیأت علمی در این مراکز تأمین می‌شود.
رئیس پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت : دانشگاهی که تیم قوی و مدیریت خوبی داشته باشد مشوق است و این می‌تواند یک نگاه دو سویه باشد که اهداف را به تعالی برساند.
پیر علی خاطرنشان کرد: دانشگاه کار آفرین مرکز رشدی است که در آن ساختارهای حمایتی لازم برای اعضای هیأت علمی و دانشجویان فراهم می‌شود تا شرکت‌های فناور، دانش محور و مشترک جدیدی را راه‌اندازی کنند.
وی به فرهنگ سازی و لزوم کار تیمی اشاره کرد و گفت: باید به سمت خلاقیت، کسب و کار و شکوفایی حرکت کرد و این بستر با ایجاد دفتر نوآوری که یک کار ارزشمند است میسر خواهد شد.
وی تصریح کرد: رسالت این مرکز که در نوع خود کم نظیر است، هدایت تیم‌های نوآور و صاحبان ایده و توانمندسازی آن‌ها در راستای تولید و تجاری سازی محصولات فناورانه بود که امری مهم و تأثیر گذار در توسعه علمی این دانشگاه است.
این مرکز توسط سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد و رییس پارک علم و فناوری استان افتتاح شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان چهارمحال و بختیاری، تاریخ انتشار 4 تیر 96، کد مطلب: 964-286-5:www.shahrekord.isna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین