پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۰۸۷۶
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
معاون اطلاعات و آمار سازمان برنامه و بودجه استان کرمان گفت: 393 طرح و پروژه در منطقه 6 اقتصادی استان کرمان در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی و طرح مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان در حال اجراست و یا به بهره برداری رسیده است.

شعار سال: "مهرداد محمدی سلیمانی" ظهر امروز هفتم اردیبهشت ماه در شصت و پنجمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان، گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه 6 (شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک) اظهار کرد: کل پروژه های استان کرمان دارای پیشرفت 73.61 درصدی است.

وی پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی منطقه 6(شهرستان های رفسنجان، انار و شهربابک) را 72 درصد اعلام و بیان کرد: 38 پروژه ملی، 24 پروژه استانی و 61 پروژه در بخش خصوصی شهرستان رفسنجان داریم که درصد پیشرفت فیزیکی آنها 76 درصد است.

محمدی سلیمانی افزود: بخش خصوصی در رفسنجان در بخش های صنعت، انرژی، گردشگری و کشاورزی سرمایه گذاری کرده است.

معاون اطلاعات و آمار سازمان برنامه و بودجه استان کرمان به 85 پروژه شهرستان انار اشاره و تصریح کرد: در شهرستان انار 31 پروژه ملی، 22 پروژه استانی و 32 پروژه در بخش خصوصی در حوزه اقتصادی مقاومتی داریم که میزان پیشرفت این پروژه ها 76 درصد است.

وی ادامه داد: پروژه هایی که بخش خصوصی در شهرستان انار سرمایه گذاری کرده بیشتر در بخش صنعت و سپس در بخش کشاورزی و یک سرمایه گذاری در بخش گردشگری داشته اند.

محمدی سلیمانی در ادامه از 72 درصد پیشرفت پروژه های شهرستان شهربابک خبر داد و بیان کرد: 39 پروژه ملی، 23 پروژه استانی و 41 پروژه بخش خصوصی در شهرستان شهربابک وجود دارد.

معاون اطلاعات و آمار سازمان برنامه و بودجه استان کرمان اضافه کرد: 41 پروژه بخش خصوصی در شهرستان شهربابک مربوط به بخش های صنعت و کشاورزی است.

وی به طرح های مثلث توسعه اقتصادی که در منطقه 6 انجام شده اشاره و اظهار کرد: 61 طرح در رفسنجان تعریف شده که 38 طرح آن با سرمایه گذاری 7 هزار و 108 میلیارد تومان و اشتغال 2 هزار و 130 نفر به بهره برداری رسیده است.

محمدی سلیمانی از 41 طرح تعریف شده در قالب مثلث توسعه اقتصادی در شهربابک خبر داد و مطرح کرد: 26 طرح آن با مبلغ 949 میلیارد تومان و اشتغال 650 نفر به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: در شهرستان انار 32 طرح در قالب مثلث توسعه اقتصادی تعریف شده که 18 طرح آن با سرمایه گذاری 34 میلیارد تومان و اشتغال 88 نفر افتتاح شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی کرمان فردا، تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 960214، www.kermanfarda.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین