پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۹۱۰
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
سازمان مدیریت بحران درباره آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه ها و سر ریز شدن سدها به ویژه در مناطق کوهپایه ای و رودخانه های فصلی در برخی استان ها هشدار داد.
شعارسال: بنابر اعلام سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی جدید، بارش های رگباری، رعد و برق و وزش باد شدید، امروز جنوب آذربایجان شرقی و جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و شمال استان ایلام و از بعدازظهر قزوین به ویژه دامنه های البرز در شمال استان را فرا می گیرد.

استان های تهران، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان و کرمان نیز امروز در برخی ساعات با بارندگی همراه است.

فردا در جنوب استان های آذربایجان غربی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، همدان، قزوین و زنجان به علت شدت بارندگی، آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه و مسیل ها پیش بینی می شود .

به کشاورزان، دامداران، عشایر و حاشیه نشین های رودخانه ها توصیه شده است، نکات ایمنی را رعایت کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری 24 آنلاین، تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1396، کدخبر: 306130، www.24onlinenews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین