پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه هفت استان کشور درگیر سیل و آب‌گرفتگی شده‌ است، گفت: این حادثه تاکنون 40 کشته بر جای گذاشته است و پنج نفر نیز مفقود شده‌اند.
شعارسال: مرتضی سلیمی ، با اشاره به وقوع سیل و‌ آب‌گرفتگی در 7 استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، قزوین، زنجان و مازندران، گفت: تا کنون پنج هزار و 100 نفر توسط نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی شده و 410 نفر اسکان اضطراری یافته‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد: تا کنون 40 نفر به دلیل سیل، جان خود را از دست داده و 5 نفر جزء مفقودین احتمالی قرار دارند.

سلیمی گفت:‌ 268 واحد مسکونی از آب تخلیه شده‌ و 44 خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده است. وی خاطر نشان کرد: امدادرسانی در چهار استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، قزوین و مازندران ادامه دارد و تعداد زیادی پتو، چادر، موکت، نان، برنج و حبوبات میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 27 فروردین 1396، کدخبر: 13960127000099، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین