پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۷۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
همزمان با پنجمین روز از هفته پژوهش در گردهمایی نقش انجمن های علمی در ارتقای کیفیت آموزش عالی 11 انجمن علمی برتر سال 94 معرفی شدند.

شعار سال: در مراسم گردهمایی نقش انجمن های علمی در ارتقای کیفیت آموزش عالی با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران، رییس انجمن رمز ایران، رییس شورای انجمن های علمی ایران و جمعی از مسوولان این رشته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار شد.

در این مراسم 11 انجمن علمی به عنوان برگزیدگان سال معرفی و تقدیر شدند که انجمن های مدیریت فناوری ایران، علوم زارعت و اصلاح نباتات ایران، اقتصاد شهری ایران، مهندسی حمل و نقل ریلی ایران، حسابداری ایران، مهندسی بهره وری صنعت برق ایران ، مهندسی دریایی ایران، مهندسی گاز ایران، ریاضی ایران، ژنتیک ایران و مهندسی مکانیک ایران هستند. در این مراسم محمود صادقی دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران گفت: در چند ماه گذشته در این کمیسیون تلاش کردیم تا نقش انجمن های علمی را در بدنه سازمان ها پررنگ تر کنیم.

وی افزود: بر این اساس با مسوولان وزارت علوم تحقیقات و فناوری مذاکرات گسترده و فشرده ای داشتیم تا انجمن های علمی در بدنه این وزارتخانه نهادینه و از توان آنها استفاده شود.

دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران ادامه داد: در پی مذاکرات صورت گرفته اسنادی تهیه که برخی به شکل پیش نویس و برخی در قالب تفاهم نامه آماده شد که در این راستا سه تفاهم نامه امروز به امضا رسید.
وی اظهار کرد: در تمام این اسناد و مذاکرات تاکید بر استفاده از توان و ظرفیت انجمن های علمی در راستای پیشرفت کشور و رسیدن به چشم انداز افق 1404 بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاري ايرنا، تاریخ انتشار 26 آذر 1394، کد مطلب: :81882511 (5053052): www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین