پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۵۷۶
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس گفت: صدور قبض های کاغذی تلفن ثابت از تیرماه امسال برای مشترکان این خطوط متوقف می شود و شهروندان با قبض های الکترونیک از صورتحساب خود مطلع می شوند.

شعار سال : علی اصغر روزگار چهارشنبه گفت : این اقدام در راستای سیاست های کلان شرکت مخابرات ایران و همگام با سایر استان ها و با هدف حفظ محیط زیست و کاهش هزینه های عمومی صورت می گیرد.
وی اظهار کرد: مشترکان تلفن ثابت در استان فارس از چهار روش قادر به مشاهده جزییات صورتحساب و اطلاع از میزان کارکرد خط تلفن خود و چاپ صورتحساب و پرداخت آن هستند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس گفت: مراجعه به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.tcf.ir  و انتخاب گزینه 'پرداخت قبض تلفن ثابت' دسترسی به صورتحساب و امکان پرداخت آن را فراهم می کند.
وی ادامه داد: مشترکان تلفن ثابت در استان فارس همچنین می توانند شماره تلفن ثابت خود (هشت رقم بدون کد شهر) به سامانه 3000713 پیامک کنند و خلاصه قبض خود را دریافت کنند.
روزگار بیان کرد: مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و تماس رایگان با سامانه 2000 که قابلیت پرداخت قبض تلفن حتی در زمان قطع بودن خط را نیز دارا است، دیگر راه های اطلاع مشترکان از جزییات صورتحساب تلفن ثابت است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، کد خبر: 82524098 ، تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 1396 ، www.irna.ir/fars

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین