پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۱۲۳
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) کوتاهی در شرکت در انتخابات را نوعی خسارت به نظام اسلامی دانست.

شعارسال: آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی قبل از ظهر جمعه پس از انداختن رأی خود در صندوق سیار شماره ۵۴۸ دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: انسانی که مختار است، باید در انتخابات شرکت کند و در سرنوشت کشور خود نباید کوتاهی کند که در این صورت به خود ضرر زده و اگر این موضوع موجب ضرر و زیان جهان اسلام شود مسئول است.

وی تأکید کرد: در روایات آمده کسی که اهتمام به امور مسلمانان نداشته باشد مسلمان نیست و عقل حکم می‌کند که انسان تا جایی که می‌تواند به جامعه خود خدمت کند و به نفع نظام قدم بردارد.

این استاد حوزه علمیه قم افزود: امام و رهبری بارها تأکید بر مشارکت در انتخابات و حضور همه جانبه داشته‌اند و ما معتقد به ولایت هستیم و اطاعت از ولی فقیه را واجب شرعی می‌دانیم.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پایان تأکید کرد: امیدواریم ملت هر چه بیشتر پای صندوق‌های رأی حضور داشته و کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار: 29اردیبهشت1396، کدخبر: 695495: www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین