پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۹۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
اسحاق جهانگیری با تاکید بر اهمیت ایجاد اشتغال و رفع محرومیت به عنوان اولویت دولت حسن روحانی، گفت: با تمام توان ایستاده‌ایم تا دغدغه اشتغال جوانان برداشته شود.
شعارسال: اسحاق جهانگیری در جمع حامیان حسن روحانی شهر رشت که در ورزشگاه عضدی برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از اجتماع باشکوه و پرانرژی جوانان گیلانی، اظهار کرد: گیلان سرزمین قهرمانان، سردار جنگل، علما و مراجع، نخبگان و دانشمندان و شهید املاکی است.

معاون اول رئیس جمهور گیلان را فخر ایران دانست و افزود: هر ایرانی در هر نقطه از کشور به گیلان و گیلانیان افتخار می کند، زیرا این سرزمین آنقدر در تاریخ پرتلاطم ایران افتخار آفریده که به عنوان نمونه و الگو معرفی می شود.

وی با بیان اینکه آینده ایران به دست جوانان رقم خواهد خورد، تصریح کرد: این شما جوانان هستید که باید آینده کشور را آن طور که دوست دارید بسازید و ایران را اداره کنید.

جهانگیری با بیان اینکه دولت یازدهم کشور را در شرایط سختی تحویل گرفت، گفت: در سال 92 مردم احساس کردند که در نحوه اداره کشور انحرافی بزرگ اتفاق افتاده است، زیرا در بخش بین الملل هر روز با بحران های جدیدی روبرو بودیم و بهانه دست دشمنان داده شده بود که با مردم متمدن، بزرگ و تاریخ ساز ایران به بدترین نوع ممکن برخورد کنند، ایرانی بودن در دنیا جرم شده بود و بسیاری از ایرانیان دانشمند و بزرگ در دنیا به دلیل داشتن شناسنامه ایرانی اجازه افتتاح حساب بانکی نداشتند و شرایطی را به وجود آورده بودند که جنگ طلبان هر روز فریاد گزینه های روی میز علیه ایران سر می دادند.

معاون اول دولت یازدهم با اشاره به نگرانی مردم به ویژه جوانان نسبت به آینده و وضع سیاسی کشور در سال 92، عنوان کرد: در آن زمان فرزندان انقلاب مقابل یکدیگر قرار گرفته و شخصیت های مهم انقلاب خانه نشین شده بودند، اوضاع اقتصادی کشور نیز به هم ریخته و دارایی ملت ظرف مدت 17 ماه به یک سوم کاهش پیدا کرده بود، اما مردم با انتخاب دکتر حسن روحانی ایران را نجات دادند و با کار بزرگ خود آینده انقلاب را بیمه کردند و نظام را به مسیر صحیح بازگرداندند.

وی اضافه کرد: امروز بعد از گذشته چهار سال همه چیز به روال عادی بازگشته و تیم مذاکره کننده دولت یازدهم در مقابل 6 قدرت دنیا عملکرد مطلوبی داشت که کسی فکر آن را نمی کرد.

جهانگیری با بیان اینکه اقدامات بزرگ دکتر روحانی در تاریخ ماندگار خواهد شد، ادامه داد: موضوع مذاکرات هسته ای با هدایت و پشتیبانی مقام معظم رهبری و ایستادگی و تصمیم گیری رئیس جمهور به نتیجه رسید.

وی بازگرداندن ثبات به اقتصاد ایران را اولویت دولت یازدهم در مرحله نخست دانست و خاطرنشان کرد: امروز آینده اقتصاد ایران قابل پیش بینی است و در چنین اقتصادی است که شاهد هجوم شرکت های خارجی به سمت ایران برای سرمایه گذاری خواهیم بود و در چنین اقتصادی است که مردم از روی نگرانی به خرید سکه و دلار روی نمی آورند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به انتخاب مدیران شایسته در دولت یازدهم، گفت: امروز کسی احساس نمی‌کند که اصلاح طلبی به معنی جرم است، بلکه به اصلاح طلبی افتخار می کنیم و جوانان مسیر توسعه کشور را در تفکر اصلاح طلبی می دانند.

وی با بیان اینکه در جریان انتخابات انواع تهمت ها و برچسب های ناروا را تحمل کردیم، افزود:امروز با اطمینان می گوییم که خواسته های ملت با تدبیر و حکمت محقق می شود لذا انتخابات فقط رای دادن نیست، بلکه فضای گفت‌وگو، تعامل و مطرح کردن تفکر سیاسی است. همه باید تمرین گفت‌وگو در یک فضای صمیمی کنیم تا مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

جهانگیری با بیان اینکه هر ایرانی باید زندگی شرافتمندانه داشته باشد، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم عده ای از فقر مردم پلکانی برای رسیدن به قدرت درست کنند. همچنین نباید در عرصه انتخابات وارد دعواهای غیر واقعی سیاسی شویم، زیرا امنیت ایران خواست تک تک ماست.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم در ادامه راه صدای اعتدال که همان صدای انقلاب و اسلام رحمانی است را به گوش همه می رساند، خاطرنشان کرد: دکتر روحانی یک مجتهد انقلابی و مدیر میدان های سخت و دشوار است و تصمیم گیری های سخت و بزرگ انجام می دهد لذا امروز آمده ایم راه نیمه تمام 92 را تکمیل کنیم و ایران را به قله های پیشرفت برسانیم.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر ایجاد اشتغال و رفع محرومیت به عنوان اولویت دولت دکتر روحانی، یادآور شد: با تمام توان ایستاده‌ایم تا دغدغه اشتغال جوانان برداشته شود. در این راستا گیلان می تواند یکی از اصلی ترین استان های توسعه ای کشور باشد لذا باید هرچه سریع تر گیلان را به راه آهن سراسری وصل کنیم.

جهانگیری با بیان اینکه برنج و چای استان گیلان در دولت یازدهم نجات پیدا کرد، گفت: باید کشاورزی و صنایع این استان متحول شود که جزو برنامه های دولت است لذا همه باید روز 29 اردیبهشت پای صندوق‌های رای بیایند تا دوباره اسلام در دنیا بدرخشد و نشاط ملی در کشور ایجاد گردد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصرایران، تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1396، کدخبر: ۵۳۹۵۰۴، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
0
از عملکرد خودت دفاع کن لطفا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین