پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۱۳۴
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین رای خود را در مسجدالنبی به صندوق انداخت و بر آمادگی نیروهای بسیج برای حفظ امنیت برگزاری انتخابات تاکید کرد.

شعارسال:سردار غیب‌پرور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین دقایقی پیش برای رای دادن به شعبه مسجدالنبی واقع در میدان هفت حوض وارد شد و رای خود را در صندوق اخذ آرا انداخت.

فرمانده بسیج مستضعفین  با بیان اینکه با این تصور که اول صبح جمعیت کمتر است و راحت تر می توانم رای بدهم به این شعبه مراجعه کردم گفت: اما بلافاصله با سیل جمعیت در ساعات اولیه صبح مواجه شدم و بیش از یک ساعت و ۱۰ دقیقه در صف رای گیری معطل ماندم ولی این معطلی لذت بخش است و امروز شاهد جمعه بسیار خوبی خواهیم بود.

وی ادامه داد: مردم امروز بسیار باشکوه به صفوف اخذ رای مراجعه خواهند کرد و لحاظ ماندگاری را ثبت خواهند کرد.

سردار غیب پرور دلیل این استقبال مردم را از این جهت عنوان کرد که مردم، انقلاب، نظام و رهبری را از آن خود می دانند که موضوع بسیار مهمی است.

وی در خصوص آمادگی نیروهای بسیج برای حفظ امنیت برگزاری انتخابات تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل هایی که وجود دارد از چند ماه قبل با وزارت کشور و نیروی انتظامی به تقسیم کار پرداختیم و بسیج به جاهایی که نیروی انتظامی احتیاج به کمک دارد کمک رسانی خواهد کرد. ضمن اینکه سازمان بسیج و نیروی انتظامی در این خصوص با یکدیگر تفاهم نامه ای از پیش دارند.

گفتنی است در این شعبه، پدر شهید مصطفی احمدی روشن نیز رای خود را به صندوق انداخت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29اردیبهشت1396، کدخبر: 3982315: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین