پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۳۴۹
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه خوار چشم اسراییل است و آنان که به سپاه حمله می کنند آیا به عواقبش نیز اندیشیده‎اند؟

شعار سال: سردار غلامحسین غیب پرور در مراسم توديع و معارفه مسئول بنياد تعاون بسيج با اشاره به انتخابات اخير گفت: انتخابات رخدادي است مالامال از عبرت و تجربه و پندآموزي.

وي افزود: هركسي كه پاي صندوق رأي آمده و به نامزد مورد نظر خود رأي داده است يقيناً ابتدا رأي تمام افراد به نظام جمهوري اسلامي بوده است.

غيب پرور با اشاره به دستگيري تعدادي از سلطنت طلبان، منافقين و گروه هاي معاند در ايام انتخابات تصريح كرد: هم مشاركت مردم يك پيروزي بود و هم امنيت فوق العاده اين انتخابات در يك كشور 80 ميليوني يك پيروزي ارزشمند بود.

وي همگرايي و گفتمان واحد را از جمله دستاوردهاي انتخابات دانست و اظهار كرد: اتفاقات بدي نيز در اين ايام رخ داد تا جايي كه حتي برخي به سپاه كه مظهر اقتدار ملي است تاخت و تاز كردند.

جانشين فرمانده كل سپاه در امور بسيج، سپاه را آيينه اقتدار كشور و انقلاب خوانده و تاكيد كرد: سپاه خوار چشم اسراييل است و آنان كه به سپاه حمله مي كنند آيا به عواقبش نيز انديشيده اند؟

وي در بخش ديگري از سخنان خويش پيرامون فعاليت هاي سازمان بسيج گفت: بايد برنامه هاي بسيج در بطن جامعه و اثر بخش باشد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با تاكيد بر پرهيز از شتابزدگي در برنامه ها تصريح كرد: خدمات اجتماعي، محور اصلي فعاليت هاي بسيج است و بسيجيان بايد در متن جامعه باشند نه در حاشيه.

وي ادامه داد: بايد چهره بسيج، چهره اي خدمتگزار در منظر افكار عمومي باشد بنابراین تا مي توانيم بخش هاي خدماتي بسيج را تقويت داده و افزايش خواهيم داد.

غيب پرور در پايان، بسيج را مظهر اسلاميت نظام دانسته و با اشاره به نقش آفريني بنياد تعاون بسيج گفت: بنياد تعاون از مجموعه هاي مهم و موثر اين نهاد مردمي بوده كه بايد مجموعه‌ای خدمت رسان و انقلابي باشد.

در این جلسه سردار تقي زاده با حكم رييس سازمان بسيج مستضعفین به عنوان مسئول بنياد تعاون بسيج معرفي شد و از تلاش هاي سردار نوشادي كه به عنوان معاون هماهنگ كننده بسيج منصوب شده است به پاس مسئوليت 5ساله اش در بنياد تعاون تقدير شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 7 خرداد 1396، کدخبر: 670425، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین