پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۳۷۲
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
رییس سازمان بسیج مستضعفین: در جلسه دیدار فرماندهان سپاه با رییس جمهور ایشان علاقه مندیشان را به سپاه اعلام کردند و سپاه نیز متعاقباً علاقه مندی خود را به آقای روحانی اعلام کرد.

شعار سال: سردار غیب پرور در حاشیه جلسه تکریم و معارفه معاونان سازمان بسیج مستضعفین افزود: در جلسه دیدار فرماندهان سپاه با رییس جمهور جو صمیمانه ای برقرار بود و جلسه گله گذاری نبود.

وی گفت: مجموعه سپاه دکتر روحانی را رییس جمهور قانونی کشور می داند و غیر از این هم نمی تواند باشد ما حتما باید به دولت کمک کنیم آنچنانکه رییس جمهور باید سپاه و بسیج را به عنوان یکی از مولفه های قدرت ملی باور داشته باشد که الحمدالله این باور وجود دارد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: رییس جمهور در این جلسه گفتند بنده از سال 58 بسیجی هستم و کارت بسیجی ام را دارم .
سردار غیب پرور گفت: تا جاییکه بنده اطلاع دارم این جلسه با اقبال عمومی همه مردم و جناح ها مواجه شده و ما نیز چیزی غیر از این نمی خواهیم.
وی تصریح کرد: قرار نیست در نظامی که در رأس آن ولی فقیه قرار دارد حرف هایی را مطرح کنیم که برخلاف مصالح کشور باشد.
سردار غیب پرور افزود: بنده نیز در این جلسه اشاره داشتم، بارها آمادگی بسیج برای همکاری با دولت را اعلام کردم .
تکریم و معارفه معاونان فرهنگی، تعلیم و تربیت و مسئول بسیج هنرمندان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه معاونان فرهنگی و تعلیم و تربیت بسیج همچنین سازمان بسیج هنرمندان که با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، جمعی از معاونان و مسئولان سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد ، از خدمات و اقدامات موثر سردار آزادی در معاونت فرهنگی و حجت الاسلام دسمی معاون تعلیم و تربیت تقدیر شد و به جای ایشان حجت الاسلام محرابی به عنوان معاون فرهنگی و حجت الاسلام محمد جیحونی به عنوان معاون تعلیم و تربیت معرفی شدند.
همچنین از تلاش های دکتر منتظری در بسیج هنرمندان تقدیر شد و احسان محمدحسنی به عنوان سرپرست سازمان بسیج هنرمندان معرفی شد.
در این مراسم رئیس سازمان بسیج مستضعفین مهمترین رسالت بسیج را توانمندسازی 20 هزار فرمانده پایگاه مقاومت در سال جاری بیان کرد و افزود: امروز بسیج در وضع خوبی به سر می برد اما هر از گاهی نیازمند دمیدن روحی جدید به این بدنه هستیم.
سردار غیب پرور گفت: ما در بسیج سنگر به سنگر می شویم اما رسالت مان تغییر نمی کند.
وی افزود: در جبهه حق قرار داشتن الزاما پیروزی در پی ندارد بلکه ایستادگی رمز پیروزی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اقدام صورت گرفته در در مقاومت های سازمان بسیج گفت: حجت الاسلام دسمی در جایگاه معاونت تعلیم و تربیت موفق شدند 150 هزار حلقه صالحین را سازماندهی کنند.
سردار غیب پرور افزود: از این پس نیز حجت الاسلام جیحونی با انجام کارهای بنیاد و موثر در معاونت تعلیم و تربیت این مسئولیت را بر عهده می گیرد.
وی گفت: در مسئولیت معاونت فرهنگی نیز حجت الاسلام محرابی در این سنگر حاضر خواهند شد و سردار آزادی در قرارگاه حضرت امام جواد (ع) پیگیر امور مربوط به کاهش آسیب های اجتماعی و توافقات صورت گرفته با دستگاههای اجرایی کشور از جمله وزارت کشور در ساماندهی محلات آلوده به مواد مخدر خواهند بود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه در بخشی از حوزه ها نیازمند تجمیع هستیم افزود: البته این اقدامات مستلزم کار کارشناسی و زمانبر است اما مانعی در تجمیع مدیریت ها وجود ندارد و بر این اساس مدیریت اداره امور بنیاد روایت و بسیج هنرمندان پس از آقای منتظری به عهده برادر احسان محمدحسنی خواهد بود.
سردار غیب پرور گفت: رسالت بسیج کمک به دولت با رعایت چهارچوب های بسیج است زیرا این مجموعه اقیانوسی از توانمندی هاست که می تواند به کشور کمک کند.
وی تاکید کرد: هر قشری از بسیج در جای جای کشور می تواند نقش آفرین باشد و ورود به عرصه های مختلف وظیفه بسیج است.

رویکرد فعالیت های قرارگاه جوادالائمه(ع) سازندگی و فرهنگی است

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رویکرد قرارگاه جوادالائمه (ع) در بسیج فعالیت های سازندگی و فرهنگی است.
سردار غیب پرور در حاشیه تکریم و معارفه معاونان سازمان بسیج که در مجتمع 13 آبان برگزار شد؛ در پاسخ به سوالی افزود: قراراست قرارگاه جوادالائمه به امور ساماندهی آسیب های اجتماعی به ویژه به معضلات مربوط به حاشیه نشینی بپردازد.
وی ادامه داد: این قرارگاه در راستای توافق صورت گرفته با وزارت کشور به منظور مردمی کردن ساماندهی آسیب های اجتماعی تشکیل شده است.
رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر در برخی از محلات مردم را آزرده می کند و ما تصمیم داریم با استفاده از توان بسیج با این معضلات مقابله کنیم .
سردار غیب پرور ادامه داد: به شکل نمونه در موضوع ساماندهی محلات آلوده به مواد مخدر در فلاورجان و ملایر طرح هایی را در دست اجرا داریم.
وی افزود: در زمینه اردوهای جهادی نیز این قرارگاه فعال خواهد بود و ما توانستیم تاکنون 10 هزار گروه جهادی ساماندهی کنیم .
سردار غیب پرور گفت: در قرارگاه جوادالائمه (ع) همچنین برنامه ریزی کلان در زمینه امر به معروف و نهی از منکر نیز صورت بگیرد و درصدد جلب مشارکت دستگاه های دولتی و تعامل با آنها در این قرارگاه هستیم.

در پایان این مراسم از زحمات مسئولان معاونت های تعلیم و تربیت و فرهنگی همچنین رئیس سازمان بسیج با اهدای لوح تقدیر شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 4 مرداد 96، کدمطلب:۱۷۳۵۱۰۹، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین