پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۸۶۴
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر بسیج قدرت و زبان مطالبه‌گری نداشته باشد کاری از پیش نخواهیم برد و مطالبه بدون برنامه نیز بی معنا است.

شعار سال:سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با مسئولان و کارکنان این سازمان با اشاره به زندگینامه شهدای شاخص سال 13966 کشور گفت: چقدر نسبت به این بزرگواران دستان ما در پیشگاه خداوند متعال خالی است و واقعا شهدا در درگاه الهی سعادتمند شدند.

وی با تبریک سال جدید و در راستای معرفی برنامه های بسیج در سال 1396 ادامه داد: برنامه های بسیج با برنامه های انقلاب اسلامی گره خورده است و تداوم انقلاب اسلامی به حضور دائمی نیروهای انقلاب در صحنه های گوناگون مشروط است و بسیجیان از زمان جنگ تحمیلی تا کنون این را ثابت کرده اند.

غیب‌پرور تاکید کرد: ما باید با انرژی مضاعف کار کنیم چرا که تهدیدات انقلاب اسلامی هر روز پیچیده تر و خطرات آن بیشتر می شود و بایستی متناسب آن خود را بروز دهیم.

وی با اشاره به ضرورت اعتلای بسیج گفت: ما نباید صرفا به ابلاغیات اکتفا کنیم و اگر به فهم مسئولیت خود دست پیدا کنیم و به یک اعتماد متقابل در میان اعضاء بسیج برسیم، این رمز موفقیت در جهت اعتلای بسیج و فرمایشات مقام معظم رهبری خواهد بود.

غیب‌پرور ادامه داد: لازمه اعتلای بسیج توجه به اثر بخشی برنامه‌ها است، برنامه‌ای که اثرات مثبت آن را در میان جوانان و آحاد جامعه مشاهده کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت کارآمدی برنامه‌های بسیج گفت: برای اثر بخشی در برنامه‌ها و اهداف بسیج باید هم افزایی داشته باشیم، مهم این است که خروجی کار ما دلالت بر کارآمدی ما می کند و باید ثابت کنیم که ما یک مجموعه کارآمد هستیم که برای جهان اسلام حرف داریم و افق دید بسیج انقلاب اسلامی است.

غیب پرور با تاکید بر همکاری بین اقشار بسیج و بخش های مختلف دولت ادامه داد: اگر بسیج قدرت و زبان مطالبه گری نداشته باشد کاری از پیش نخواهیم برد و مطالبه بدون برنامه نیز بی معنا است اقشار بسیج باید همکار و مددکار دولت باشند و ما به دولت بگوییم که خاضعانه برای همکاری با دولت آماده‌ایم.

وی در ادامه گفت: حیات و پیشرفت انقلاب اسلامی منوط به ایجاد روحیه مطالبه گری در مردم و آحاد جامعه است.

وی در پایان تاکید کرد: سپاه و بسیج نباید در انتخابات هزینه هیچ جناحی شوند و باید شاخص ها به صورتی به مردم معرفی شود که انتخاب اصلح و درست برای همگان میسر شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15 فروردین 1396 ، کدخبر: 13960115000575، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین