پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۲۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
رئیس انجمن صنفی گاوداران از پرداخت ۲۴ میلیارد تومان دیگر از مشوق صادراتی لبنیات خبر داد و گفت:هم اکنون حداکثر قیمت خرید شیرخام از دامداران ۱۲۰۰ تومان است.
شعارسال: سید احمد مقدسی در گفتگو با مهر با بیان اینکه فاز دوم پرداخت یارانه صادراتی لبنیات حدود ۴ روز پیش انجام شده است، اظهارداشت: در فاز دوم ۲۴ میلیارد تومان مشوق صادراتی به صادرکنندگان محصولات لبنی پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه کارخانجات لبنی در ایام قبل از عید نوروز بین ۵۰ تا ۱۰۰ تومان از قیمت شیرخام کم کرده بودند، افزود: هم اکنون کارخانجات قول داده اند با دریافت مشوق های صادراتی و بهبود صادرات قیمت ها را به روال سابق برگردانند و ما منتظریم آنها این کار را انجام دهند.

رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور با بیان اینکه ۵۰ درصد مطالبات دامداران بابت خرید توافقی شیرخام هنوز باقی مانده است، اضافه کرد: خرید توافقی هنوز ادامه دارد ضمن اینکه درحال حاضر قیمت خرید شیرخام از دامداران حداکثر ۱۲۰۰ تومان است و حتی برخی تولیدکنندگان شیر تولیدی خود را ۱۰۵۰ تومان نیز تحویل کارخانجات می دهند.

مقدسی در بخش دیگری از سخنان خود درباره قیمت دام نیز گفت: هم اکنون قیمت گوساله نر زنده کیلویی بین ۱۲۰۰۰ تا ۱۲۳۰۰ تومان است.

به گفته وی از عید تاکنون قیمت گوساله کیلویی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان افزایش داشته این در حالی است که افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار خرده فروشی بسیار چشمگیر بوده است.

مقدسی ضمن انتقاد از عملکرد سازمان حمایت در این زمینه افزود: قیمت نهاده های دامی نیز افزایشی نداشته که بتوان گرانی گوشت را به آن‌نسبت داد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 31 اردیبهشت 96، کدمطلب: 3984061، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
خیلی زودتر باید پرداخت می شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین