پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۳۹۲
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا هم زمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح جمعه در سراسر کشور آغاز شد. در ادامه نتایج شمارش آرای شورای شهر تیمورلو، آذرشهر می گردد.
شعارسال:

اعضای شورای شهر تیمورلو، آذرشهر

تیمورلو: نتیجه نهایی شمارش آرای انتخابات شورای شهر تیمورلو نیز مشخص شد و علیرضا بشیری با ۲۵۴۶ رای به عنوان نفر اول، سعید دیوخار با ۲۳۲۹ رای به عنوان نفر دوم، محمدرضا تیمورلویی با ۲۰۰۳ رای به عنوان نفر سوم، ناصر علیزاده با ۱۹۱۳ رای نفر چهارم و حاج نقی رجبی با ۱۸۸۳ رای به عنوان نفر پنجم انتخاب شدند.

آذرشهر: نتایج نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر آذرشهر نیز اعلام شد و محمد علیپور ینگجه با ۴۹۳۷ رای به عنوان نفر نخست برگزیده شد و حبیب اسماعیلی با ۴۴۰۷ رای، لیلی نوروزی با ۳۷۱۲ رای، عبدالله سیف زاده با ۳۲۹۷ رای، رضا نیکبخت با ۳۰۱۵ رای، علی اصغر لعلی با ۲۹۵۹ رای و فرهاد دوست قاضیجهانی با ۲۹۱۳ رای به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق، تاریخ انتشار: 1 خرداد 1396، کدخبر: 726353، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین