پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۴۱۵
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت که این فدراسیون قرار نیست غرامتی بابت فسخ قرارداد با شرکت جیووا، پرداخت کند.

شعار سال: امیر عابدینی که از حضور در هیئت رئیسه سازمان لیگ استعفا کرده در این باره گفت: به کارهای سازمان نمی‌رسیدم و به همین دلیل استعفا کردم. یک نفر وقت جایی کار می‌کند باید مفید باشد و من دیگر چنین احساسی نداشتم. گفتم کنار بروم تا کسی بیاید که وقت بیشتری بگذارد و با حیدر بهاروند نیز هماهنگی بیشتری داشته باشد.

وی در واکنش به این مسئله که آیا اختلاف‌هایی که بین او و بهاروند باعث استعفا شده یا نه، گفت: ما با یکدیگر اختلاف کامل نداشتم. آقای بهاروند روال و روش کاری خاص خودش را دارد و من احساس کردم مفید نیستم. تصمیم گرفتم این فرصت را بدهم او با افرادی کار کند که با روال کاری‌اش هماهنگ باشند. به این شکل هم به سازمان لیگ کمک شده و هم اینکه من مدیون فوتبال نمی‌شوم. به همین دلیل کنار رفتم و دلیل دیگری هم نداشت.

عضو مستعفی هیئت رئیسه سازمان لیگ و سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که منظور از اختلاف، اختلاف نظر یا نه، تصریح کرد: شاید نظر من این بود که برخی نفرات در سازمان لیگ بضاعت برخی مسئولیت‌ها را ندارند، اما ایشان خیلی راحت با آنها کار می‌کرد. اختلاف نظر ما همین بود.

عابدینی درباره ماجرای فسخ قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت جیووا گفت: این موضوع را مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال پیگیری کرد و اتفاقات خوبی در این خصوص رقم خورد. قرارداد در آستانه فسخ شدن است و به زودی این اتفاق رخ می‌دهد.

وی در واکنش به این مسئله که سعید یحیایی، مدیر بخش صادرات شرکت جیووا مدعی شده فدراسیون فوتبال باید غرامت دو میلیون یورویی پرداخت کند، اظهار داشت: آقای یحیایی لطف کنند و بگویند چه کاره هستند! ایشان که مدیر بخش صادرات شرکت جیووا است، کجای قرارداد بوده که اکنون چنین ادعایی می‌کند؟ کسی که نماینده شرکت جیووا در ایران بود و مسئول امضای قرارداد بوده، آقای بردبار است.

سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا پرداخت غرامت دو میلیون یورویی را رد می‌کند، گفت: بله، آنها در خواب ببینند که ما غرامتی بدهیم.

عابدینی در رابطه به مذاکرات فدراسیون با شرکت آدیداس و اینکه شنیده شده طرح‌هایی که این شرکت برای البسه تیم ملی داده بود از سوی مسئولان فدراسیون رد شده است، خاطرنشان کرد: طرح‌ها را فدراسیون و آقای ساکت به شرکت آدیداس می‌دهد و قرار نیست آنها طرحی بدهند که ما رد کنیم. به زودی حقوقدان‌های فدراسیون فوتبال با حقوقدان‌های شرکت آدیداس جلسه دارند و در خصوص مسائل مربوط به عقد قرارداد بحث می‌کنند. یا ما مجاب می‌شویم یا آنها که در نهایت توافق لازم برای عقد قرارداد انجام شود. اکنون همه چیز برای قرارداد با شرکت آدیداس خوب پیش رفته و موضوع این جلسه هم حل اختلاف‌های نهایی است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 8 خرداد 96، کد مطلب: 1422303: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین