پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۳۳
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
پوشاک تیم ملی فوتبال کشورمان این روزها بسیار خبرساز شده است. مدیر تیم‌های ملی فوتبال ایران اظهار امیدواری کرد این پوشاک کیفیت مناسبی پیدا کند.
شعارسال: محمدرضا ساکت در این خصوص گفت: «دغدغه اصلی کماکان لباس تیم ملی است. ارتباط کانالی فدراسیون از طریق نماینده جیووا در تهران ادامه دارد و صورت جلسه‌های مختلف نیز موجود است. ما 23 اشکال را به آنها اعلام کردیم و این موضوع صورت جلسه هم شده است. به هر حال گزینه‌های مختلف در حال بررسی است؛ اما اجازه دهید برای اینکه فرآیند انجام آن به نحو شایسته‌ای جلو برود پس از محقق شدن امر در مورد این کار اطلاع‌رسانی لازم انجام شود. داشتن یک لباس استاندارد با کیفیت عالی تنها خواسته ماست که امیدوارم همه این گزینه‌هایی که وجود دارند این خواسته را محقق کنند. البته خود جیووا هم مدعی است که در زمان تعیین شده می‌تواند این کار را انجام دهد. به هر حال، شأن ملی مان کیفیت لباس‌ها است که تاثیر روی عملکرد فنی تیم می‌گذارد و به همین دلیل نمی‌توانیم به راحتی از آن عبور کنیم. معتقدیم که شرکت پارس نماینده جیووا در تلاش است تا خودش را به شرایط مطلوب برساند؛ اما باید این موضوع را رویت کنیم تا بتوانیم بگوییم و با ادعا و حرف نمی‌شود موضوعی را ثابت کرد.

مشکلاتی را که وجود داشته با مسوولان مربوطه در میان گذاشته و صورت جلسه ‌آنها موجود است.» ساکت در بخش دیگری از صحبت هایش درخصوص بازی‌های تدارکاتی تیم ملی نیز گفت: «دوبازی وجود دارد که فدراسیون ایتالیا آن را هماهنگ می‌کند و در اطلاعیه‌ای از سوی فدراسیون این بازی‌ها اعلام می‌شود. درخصوص بازی با تیم ملی ترکیه هم باید بگویم اینکه هر کسی یک خبری را اعلام کند و درخواست بازی برای تیم ملی بدهد بحث سنجیده‌ای نیست. تیم ملی براساس نیازمندی‌های خودش در زمان مناسب می‌تواند بازی تدارکاتی انجام دهد. بنابراین تاریخ‌هایی که اعلام می‌شود، آن هم براساس یک خبری که در رسانه‌ها منتشر می‌شود نمی‌تواند مبنای عمل باشد بلکه مبنای عمل باید براساس نیازمندی‌ها و پلن آماده‌سازی تیم باشد که طبیعتا آن را کادر فنی تعیین می‌کند. پس برای بازی با ترکیه نمی‌توان الان جواب قطعی داد. زمان‌بندی آن به‌طور جدی قابل بررسی است و منوط به برخی موارد دیگر».

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، صفحه 24، تاریخ انتشار: یکشنبه 17 مرداد 1395، شماره: 3831.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین